کسب رتبه برتر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در طرح تفسیر کوتاه قرآن کریم
کسب رتبه برتر ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد چهارمحال و بختياري در طرح تفسير کوتاه قرآن کريم

کسب رتبه برتر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در طرح تفسیر کوتاه قرآن کریم

مظاهري از کسب رتبه برتر اين ستاد در طرح ملي تفسير کوتاه خبر داد.
شناسه خبر : 11407 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۹

«محمدرضا مظاهری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان چهار محال و بختیاری،  با اشاره به طرح ملی تفسیر کوتاه جز 7 قرآن کریم و کسب رتبه برتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهار محال و بختیاری گفت: این طرح از ابتداي ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار و اجرای آن بر عهده کانون‌ فرهنگي و هنري «اخلاص» استان مازندران بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهار محال و بختیاری گفت: طي آيين قرعه کشي که روز گذشته 11 خرداد به صورت آنلاين برگزار شد، نفرات برتر در آزمون پايان دوره، کانون هاي برتر، کارشناسان ستادي برتر استان ها و اعضايي که بيشترين مشارکت را در طرح داشته اند معرفي و تجليل شدند.

 

وي با اشاره به درخشش استان در بخش هاي مختلف طرح تفسير کوتاه گفت: معصومه عالي پور در آزمون نهايي، خانم فاطمه صادقي در بخش بيشترين مشارکت و خانم آسيه ارزاني در بخش کارشناسان برتر استان ها معرفي و تجليل شدند.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان خاطر نشان کرد: استان چهارمحال و بختياري با شرکت يک هزار و 721 نفر از اعضاي کانون ها، در کنار استان هاي اصفهان و کرمانشاه، بعنوان استان هاي برتر در برگزاري طرح معرفي شدند.

گفتني است در مسابقات روزانه طرح که از ابتداي ماه مبارک رمضان برگزار شد، آقايان اميرمحمد حيدري، سياوش صديقي، اکبر چمن و خانم ها فرخنده اسماعيل زاده، مريم چهرازي جزو برگزيدگان مسابقات بودند.