همکاری سه جانبه در تحقق رزمایش مواسات و همدلی/توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان استان چهار محال و بختیاری
همکاري سه جانبه در تحقق رزمايش مواسات و همدلي/توزيع گوشت قرباني ميان نيازمندان استان چهار محال و بختياري

همکاری سه جانبه در تحقق رزمایش مواسات و همدلی/توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان استان چهار محال و بختیاری

طي برگزاري نشست سه جانبه با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان چهار محال و بختياري، موسسه حضرت خديجه(س) استان قم و برنامه سمت خدا، نسبت به ذبح و توزيع قرباني ميان نيازمندان چهال محال و بختياري بحث و تبادل نظر شد.
شناسه خبر : 13171 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، «محمدرضا مظاهری» با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به نیازمندان به ویژه در شرایط فعلی که کرونا در کشور شایع شده است، گفت:در این راستا نشست مشترکی در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهار محال و بختیاری با موسسه حضرت خدیجه(س) استان قم و برنامه سمت خدا برگزار و طی آن مقرر شد ذبح قربانی و توزیع گوشت میان نیازمندان این استان انجام شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری درلبیک به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص مواسات با مردم و عزیزانی که درجریان بیماری ویروس کرونا خسارت های متعددی را متحمل شده اند، به سهم خود وارد میدان شده اند.

 

مظاهری افزود: ازمهمترین برنامه های انجام شده در رزمایش مساوات برای جامه عمل پوشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری می توان به تهیه و توزیع گوشت قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد مناطق محروم روستایی و عشایری در طرح نذر سلامت و ذبح قربانی ودر قالب طرح ملی راهکار اشاره کرد.

 

وی ادامه داد: در بیش از یکصد و پنجاه باب ازکانون ها، از محل جمع آوری کمکهای مردمی وخیرین، مایحتاج عمومی شامل اقلام معیشتی (برنج، روغن مایع، ماکارونی، حبوبات، مرغ، رب گوجه، کنسروماهی، خرما و...) و مواد شوینده و بهداشتی تاکنون تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع گردیده است.

 

خاطر نشان می گردد: تمامی فعالیت های یادشده کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.