تکریم از خانواده شهید «محمد آتش‌افزا»؛ دانشجوی پزشکی که در عملیات کربلای چهار جام شهادت را نوشید
تکريم از خانواده شهيد «محمد آتش‌افزا»؛ دانشجوي پزشکي که در عمليات کربلاي چهار جام شهادت را نوشيد

تکریم از خانواده شهید «محمد آتش‌افزا»؛ دانشجوی پزشکی که در عملیات کربلای چهار جام شهادت را نوشید

در چهارمين هفته از اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان چهارمحال و بختياري، از خانواده شهيد «محمد آتش افزا» دانشجوي پزشکي که در جريان عمليات کربلاي چهار به شهادت رسيد تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 13691 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری: در چهارمین هفته از اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم از خانواده شهید «محمد آتش افزا» از شهیدان استان چهار محال و بختیاری تجلیل به عمل آمد.

 

 بر پایه این گزارش، در این دیدار «محمدرضا مظاهری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، «سید حسین نژادحسینی» معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری، «روح الله اسدی» رئیس اداره مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حضور داشتند.

 

محمدرضا مظاهری در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، در قالب طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، رویکردی است که هر هفته به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

                                 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ادامه  با قرائت آیه 169 سوره آل عمران افزود: خداوند در اين آيه می‌فرمايد كه شهدا زنده هستند و هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌‏اند مرده مپندارید، بلكه زنده ‏اند و نزد پروردگارشان روزى داده می‌شوند. 

     

در ادامه «کاظم آتش افزا» پدر شهید ضمن بیان خاطراتی از فرزندش اظهار کرد: فرزندم متولد سال 1345 و دانشجوی پزشکی دانشگاه اصفهان بود که به جبهه اعزام شد و در 12 دی ماه 1365 در عملیات کربلای چهار به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهر فلاورجان به خاک سپرده شد.