تجلیل از نخبگان و فعالان عرصه قرآن در چهارمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم چهار محال و بختیاری
تجليل از نخبگان و فعالان عرصه قرآن در چهارمين هفته از سه‌شنبه‌هاي تکريم چهار محال و بختياري

تجلیل از نخبگان و فعالان عرصه قرآن در چهارمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم چهار محال و بختیاری

مظاهري از تجليل فعالان ونخبگان فرهنگي، قرآني کانون فرهنگي هنري سالار شهيدان شهرکرد در چهارمين هفته از برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم چهارمحال و بختياري خبر داد.
شناسه خبر : 13693 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری: جمعی از فعالان عرصه فرهنگ و قرآن در چهارمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان چهار محال و بختیاری تحلیل شدند.

 

« محمدرضا مظاهری»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهار محال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین «بینا» امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) و «مرتضی شرافت چالشتری» عضو هیات امنای این مسجد از جمله افرادی بودند که در این آیین حضور داشتند.

 

بر پایه این گزارش، در این برنامه از « محمد حسین مردانی» نخبه قرآنی و فعال فرهنگی  «احسان طاهری، مدیر کانون فرهنگی هنری سالارشهیدان تجلیل به عمل آمد.                                                                                                      

 

مظاهری در این دیدار، ضمن تقدیر از فعالیت های  کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان در اولین رویداد ملی فهما در سال 1398 واقدامات شایسته کانون در طرح ملی راهکار افزود: نقش پررنگ امام جماعت مسجد در این فعالیت ها بسیار چشمگیر بوده و قابل ستایش است که امام جماعت مسجد محور اصلی همه فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

همچنین در بخش دیگری ا این دیدار از «احسان طاهری»  مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد که در پویش ملی  فدای دخترم از برنامه های بزرگداشت دهه کرامت رتبه برتر را کسب کرده بود با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است اجرای  طرح «صدثانیه با قرآن»، برگزاری جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و پخش زنده در شبکه های اجتماعی، برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، تهیه و توزیع بسته های معیشتی؛ ضدعفونی وگندزدایی مسجد و معابر، برگزاری مسابقه کتابخوانی "امام رضا(ع) و زندگی"  از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد در سال 1399 است.