کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری روایت‌گران وصیت‌نامه شهدا می‌شوند
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري روايت‌گران وصيت‌نامه شهدا مي‌شوند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری روایت‌گران وصیت‌نامه شهدا می‌شوند

مظاهري از روايت‌گري کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري از وصيت نامه شهدا در قالب رويداد بين المللي روح مقاومت خبر داد.
شناسه خبر : 13714 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری گفت: در رویداد بین المللی روح مقاومت و درچهلمین سالگرد دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در صد و ده روز وصایای شهدای دیروز و امروز محور مقاومت را روایت می کنند. 

            

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با شرکت در این رویداد جهانی گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و کشف این گنجینه های معنوی (وصایای شهداء) برای بر هم زدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی برمی دارند.

                                    

مظاهری افزود:. محوریت آثار ارسالی، قرآن و عترت در وصیت نامه شهداء، امام ، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهداء، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهدا است.                                                        

 

وی ادامه داد: رویداد بین المللی روح مقاومت در دو بخش ملی و بین المللی (بازخوانی بخشی از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)، سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و ابومهدی المهندس برگزار می شود.

 

مظاهری با بیان اینکه برای شرکت در این رویداد محدودیت سنی وجود ندارد، افزود: رویداد بین المللی روح مقاومت در سه رشته فیلم موبایلی، صوت، پادکست، کلیپ، نماهنگ و عکس نوشت برگزار شده و مهلت ارسال آثار و ثبت در سامانه  بچه های مسجد تا 31 شهریور ماه1399است.