چهارمحال و بختیاری به عنوان رتبه اول کشور در رشته «قرآن و عترت» در اولین رویداد ملی (فهما) شناخته شد
چهارمحال و بختياري به عنوان رتبه اول کشور در رشته «قرآن و عترت» در اولين رويداد ملي (فهما) شناخته شد

چهارمحال و بختیاری به عنوان رتبه اول کشور در رشته «قرآن و عترت» در اولین رویداد ملی (فهما) شناخته شد

مظاهري از کسب رتبه اول ستاد استان چهارمحال و بختياري در رشته «ارتقاء فعاليت‌هاي قرآن و عترت» اولين رويداد ملي فهما خبر داد.
شناسه خبر : 14626 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال وبختیاری  به عنوان استان برتر در رشته «ارتقاء فعالیت‌های قرآن و عترت» معرفی شد.

      

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال وبختیاری افزود: در اولین رویداد ملی فهما هشت شاخص قرآن وعترت، ارتقای فعالیت های هنری، خلاقیت و نوآوری، غنی‌سازی اوقات فراغت، جذب وشبکه سازی، پاسداشت مناسبت‌های مذهبی و انقلابی، توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فضای مجازی و رسانه، جهت رقابت بین استان ها در نظر گرفته شد که در این بین استان چهارمحال  و بختیاری حائز رتبه برتر  در رشته قرآن و عترت شد.

                                                       

مظاهری با قدردانی از تلاش های بی شائبه و مجدانه خانواده بزرگ کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و همکاران ستادی، این موفقیت ارزشمند را به جامعه بزرگ فرهنگ وهنر مساجد استان و کانون های فرهنگی هنری و دوستداران قرآن وعترت تبریک گفت.                                                                                                                                    

وی افزود: این افتخار و موفقیت ارزشمند بدست آمده، مرهون تلاش مدیران واعضایکانون های فرهنگی هنری مساجد استان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و همکاران در ادارات شهرستان ها در برگزاری برنامه ها و فعالیت های متنوع از لحاظ کمی و کیفی در حوزه قرآن وعترت و بروز آن  اقدامات انجام شده در سامانه بچه های مسجد در اولین رویداد ملی فهما است.   

   

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال وبختیاری تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد با توجه به کسب این رتبه و ایجاد مسئولیت بیشتر در حوزه قرآن و عترت و سایر فعالیت ها و شاخص های کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما)، در بستر سامانه بچه های مسجد، در ارتقای کمی وکیفی فعالیت ها و برنامه ها همت مضاعفی داشته باشیم.