استقامت خانواده شهدا الگویی مناسب برای نسل امروز است
استقامت خانواده شهدا الگويي مناسب براي نسل امروز است

استقامت خانواده شهدا الگویی مناسب برای نسل امروز است

شريفي در ديدار و تجليل از خانواده شهيد مهرداد ياورنژاد» در نهمين هفته از اجراي طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان چهارمحال و بختياري گفت: استقامت خانواده شهدا الگويي مناسب براي نسل امروز است.
شناسه خبر : 15347 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، دراین دیدار که محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صادقی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند از خانواده شهید مهرداد یاورنژاد با اهدای لوح سپاس و هدایای فرهنگی تجلیل به عمل آمد.      

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خانواده محترم شهید مهرداد یاورنژاد که میزبانی طرح سه شنبه های تکریم را قبول نمودند، افزود: خدا را شکرگزارم که یکبار دیگر در خدمت یکی از خانواده های شهدا هستیم ولطف این خانواده های عزیر شامل حال ما شده است. 


                                                                          
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار ضمن تشریح طرح سه شنبه های تکریم، گفت: طرح سه شنبه های تکریم طرحی ماندگار برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بین نوجوانان و جوانان است.


وی افزود: امیدوارم خانواده شهید هیچگاه ما را از دعای خیر خودشان فراموش نکنند و دعای خیر خانواده شهید را همواره به همراه داشته باشیم.


 پدر شهید که فعال فرهنگی و خبرنگار بوده است در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه عزیزان گفت:  شهید مهرداد یاورنژاد متولد بیستم اسفند ماه 1338 در مسجدسلیمان بود و در تاریخ پانزدهم مهرماه 1359 در آبادان به فیض شهادت نائل شد.

 

بهمن یاور نژاد ادامه داد:  شهید مهرداد یاورنژاد با شروع جنگ به میدان نبرد حق علیه باطل شتافت و در سن بیست و یک سالگی به شهادت رسید ودر گلزار شهدای مسجد سلیمان به خاک سپرده شد.