تجلیل از خانواده طلبه شهید شعبانعلی ابراهیمی وانانی در چهار محال و بختیاری/سفارش شهید حرکت در مسیر ولایت فقیه بود
تجليل از خانواده طلبه شهيد شعبانعلي ابراهيمي واناني در چهار محال و بختياري/سفارش شهيد حرکت در مسير ولايت فقيه بود

تجلیل از خانواده طلبه شهید شعبانعلی ابراهیمی وانانی در چهار محال و بختیاری/سفارش شهید حرکت در مسیر ولایت فقیه بود

مادر طلبه شهيد شعبانعلي ابراهيمي واناني، در جريان برگزاري دهمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان چهار محال و بختياري گفت: سفارش هميشه شهيد حرکت در مسير ولايت فقيه بود.
شناسه خبر : 15666 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، خانواده طلبه شهید شعبانعلی ابراهیمی وانانی، در جریان برگزاری طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم این هفته تجلیل شدند.

 

 در این دیدار «محمدرضا مظاهری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، «ابراهیم شریفی»، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی، «سید حسین  نژاد حسینی»، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و حجت الاسلام فتاحی از بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.                                
                                   
                                   
مادر شهید در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیران استانی برای دیدار از خانواده شهدا گفت: طلبه شهید شعبانعلی ابراهیمی وانانی در دهم اردیبهشت 1341 که مصادف با نیمه شعبان المعظم بود، در روستای وانان دیده به جهان گشود و دو سال در رشته علوم تجربی در مقطع دبیرستان درس خواند و پس از آن وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.                                                   
 
 


وی ادامه داد: شهید همیشه دائم الوضو بود و همواره همه را به حرکت در مسیر ولایت فقیه سفارش می کرد و در اعزام پنجم به جبهه  در عملیات کربلای 5 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.                         
 


مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در این دیدار با بیان اهداف برگزاری طرح سه شنبه های تکریم افزود: ادامه دادن راه شهدا یک وظیفه ای همگانی است و ما همگی مدیون خون شهدا هستیم.                                      

                                 

گفتنی است دهمین هفته از  اجرای طرح سه شنبه های تکریم بوده و تکریم از خانواده شهدا در چهلمین سال دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.