روایت اعضای کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری از وصیت‌نامه 60 شهید
روايت اعضاي کانون‌هاي مساجد چهارمحال و بختياري از وصيت‌نامه 60 شهيد

روایت اعضای کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری از وصیت‌نامه 60 شهید

مظاهري از ارسال بيش از60 اثر از روايت اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري از وصيت نامه شهدا در قالب رويداد بين المللي روح مقاومت خبر داد.
شناسه خبر : 16350 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری گفت: در رویداد بین المللی روح مقاومت و درچهلمین سالگرد دفاع مقدس، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری وصایای شهدای دیروز و امروز محور مقاومت را روایت می کنند.

            

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) هفشجان با ارسال 7 اثر و اعضای کانون فرهنگی هنری خاتم نبی(ص) بن با ارسال 6 اثر و کانون های فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد، غدیر بن و مهرپویان یانچشمه با ارسال 5 اثر در این رویداد شرکت نموده اند.

                                   

مظاهری با بیان اینکه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با شرکت در این رویداد جهانی گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و کشف این گنجینه های معنوی (وصایای شهداء) برای بر هم زدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی برمی دارند، افزود: محوریت آثار ارسالی، قرآن و عترت در وصیت نامه شهداء، امام ، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهداء، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهداء و آزاد است.                                                                                                                                                                                    

 

وی ادامه داد: رویداد بین المللی روح مقاومت در دو بخش ملی و بین المللی (بازخوانی بخشی از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)، سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و ابومهدی المهندس برگزار می شود.

 

مظاهری با بیان اینکه برای شرکت در این رویداد محدودیت سنی وجود ندارد، افزود: رویداد بین المللی روح مقاومت در سه رشته فیلم موبایلی، صوت، پادکست، کلیپ، نماهنگ و عکس نوشت برگزار شده و مهلت ارسال آثار و ثبت در سامانه  بچه های مسجد تا 31 شهریور ماه1399است.