تکریم خانواده شهدا برای ما یک اصل ماندگار است و همگی مدیون شهدا هستیم
تکريم خانواده شهدا براي ما يک اصل ماندگار است و همگي مديون شهدا هستيم

تکریم خانواده شهدا برای ما یک اصل ماندگار است و همگی مدیون شهدا هستیم

شريفي در سيزدهمين هفته از سه شنبه هاي تکريم چهارمحال و بختياري و در آيين تکريم از خانواده شهيدان سميع و زاهدي گفت: تکريم خانواده شهدا براي ما يک اصل ماندگار است و همگي مديون شهدا هستيم.
شناسه خبر : 16498 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، ابراهیم شریفی در آیین تکریم خانواده شهیدان سمیع و زاهدی که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برگزار گردید، افزود: ما همگی خادم الشهدا بوده و مدیون خون شهدا هستیم.

                                 

                              

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: خانواده شهدا همواره انرژی مضاعفی به ما می دهند، و یار و مددکار ما هستند، تا ما بتوانیم بر عهد و پیمان خود تا سپردن این انقلاب به صاحب اصلی کوشا باشیم.

 

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا برای ما یک اصل ماندگار است، افزود: گنجینه ارزشمند و زنده خانواده شهدا باید همیشه برای ما قابل دسترسی باشد.


خاطر نشان می شود در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای سید عباس صالحی و حجت الاسلام والمسلمین دکترارزانی، مشاور محترم وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت ویدیو کنفرانس حضور داشتند و در پایان از خانواده شهیدان سمیع و زاهدی با اهدای لوح سپاس و هدایای فرهنگی تجلیل بعمل آمد.