هرچه که امروز داریم به برکت دوران هشت ساله دفاع مقدس و دستاوردهای آن است
هرچه که امروز داريم به برکت دوران هشت ساله دفاع مقدس و دستاوردهاي آن است

هرچه که امروز داریم به برکت دوران هشت ساله دفاع مقدس و دستاوردهای آن است

نکونام در سيزدهمين هفته از سه شنبه هاي تکريم چهارمحال و بختياري و در آيين تکريم از خانواده شهيدان سميع و زاهدي گفت: ما هر چه که امروز داريم به برکت دوران هشت ساله دفاع مقدس و دستاوردهاي آن است.
شناسه خبر : 16513 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۲۳

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در آیین تجلیل از خانواده شهیدان سمیع و زاهدی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس، دورانی که هرچند جنگ بود، خشونت بود، خسارت بود، اما خداوند درونش را دریایی از برکت قرار داد، انقلاب را بیمه کرده و به بسیاری از مسایل انقلاب مصونیت بخشیده و پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم کرده و هم پایه های دشمن را متزلزل کرد و مردمی که دل در گرو انقلاب اسلامی داشتند، از این دوران درس آموخته و تجربه گرفتند.  


 
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمتر جنگی را در طول تاریخ می بینیم که با این همه دستاورد و عظمت برای یک ملت همراه باشد،افزود: این دوران را امروز باید جشن بگیریم، اما جشنی برای بیان حقیقت.

 

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری روز گذشته فرمودند تحریف دوران دفاع مقدس یکی از کارهای جدی دشمن است، امروز همه ما و به ویژه مسئولین دستگاه های فرهنگی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه دارند که از این عرصه صیانت کنند تا به نسل های بعد، درست و تحریف نشده منتقل شود.

 

امام جمعه شهرکرد در ادامه ضمن تشکر از برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم، گفت: این طرح بسیار ارزشمندی است، هر چند که در برابر عظمت کار خانواده شهدا کار کوچکی است، اما تکریم از خانواده آن دلاوران که هرکدام مختصات ویژه خود را داشتند اقدامی لازم است.

 


در پایان این آیین تکریم از حاجیه خانم زینب سمیع (مادر شهیدان سعید، بهرام و حمید زاهدی و خواهر شهیدان ولی الله، قدرت الله و عبدالله سمیع) که در سال1374 نشان دولتی درجه یکم ایثار را دریافت نموده است، با اهدای لوح سپاس و هدایای فرهنگی تجلیل به عمل آمد.