تجلیل از خانواده شهیدان زاهدی در چهاردهمین سه‌شنبه تکریم چهار محال و بختیاری
تجليل از خانواده شهيدان زاهدي در چهاردهمين سه‌شنبه تکريم چهار محال و بختياري
با هدف پاسداشت مقام شهدا

تجلیل از خانواده شهیدان زاهدی در چهاردهمین سه‌شنبه تکریم چهار محال و بختیاری

از خانواده شهيدان حميد، سعيد و بهرام زاهدي در چهاردهمين هفته سه شنبه هاي تکريم چهارمحال و بختياري تجليل شد
شناسه خبر : 17329 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، چهاردهمین هفته از سه شنبه های تکریم استان چهارمحال وبختیاری در تاریخ پانزدهم مهرماه 1399با تکریم خانواده شهیدان زاهدی برگزار  گردید.     

                                 
                                 
در این آیین تکریم محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، عسگری رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان شهرکرد، سید یدالله حسینی مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام فتاحی و صادقی از اداره کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

 

در این دیدار پدر شهیدان زاهدی که سه فرزندش را در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم نظام نموده است گفت : حمید پس از شهادت برادرانش بهرام و سعيد زاهدي، تفنگ آنان را به دست گرفت و در اكثر عملياتها در سالهاي 66-61 از جمله حملات رمضان – والفجر 4 – والفجر 8 – كربلاي 5 – جزيره مجنون و والفجر 10 و... حضوری عاشقانه و خالصانه داشت.

 

وی افزود: شهید حمید زاهدی حدود 840 روز در جبهه حضور داشته و ساير اوقات خود را نيز در سپاه، پايگاه بسيج و پادگان شهيد رجائي فرخشهر همكاري فعال داشت. از خط و طراحي بسيار زيبايي برخوردار بود و اكثر پلاكاردها با خط زيباي او تزئين مي يافت و در پادگان شهيد رجائي حدود 2 سال به عنوان مسئول آموزش نظامي و مربي تاكتيك در آموزش بسيجيان جان بر كف فعاليت داشت و به گفته شاگردانش از بهترين ، صادق‌ترين،  فعال ترين و شجاع‌ترين مربيان پادگان بود.

 

پدر شهید حمید زاهدی ادامه داد: شهید در آخرين عمليات (والفجر 10) فتح حلبچه به عنوان معاون گروهان داوطلبانه همراه ديگر همرزمانش در محوري كه صد در صد احتمال شهادت در آن مي رفت شركت نمود و عاقبت نيز به آرزوي ديرينه اش كه شهادت بود نائل گرديد.
                                                                      


در پایان این دیدار از پدر شهیدان سعید، بهرام و حمید زاهدی با اهدای لوح سپاس و هدایای فرهنگی تجلیل بعمل خواهد آمد.