طرح ملی ایران قوی، رقابتی سالم و مصداقی از «السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ» است
طرح ملي ايران قوي، رقابتي سالم و مصداقي از «السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ» است
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور؛

طرح ملی ایران قوی، رقابتی سالم و مصداقی از «السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ» است

حجت الاسلام والمسلمين دکتر ارزاني طرح ايران قوي را رقابتي سالم و مصداقي از آيه شريفه ک«السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولئِک الْمُقَرَّبُونَ» توصسف کرد.
شناسه خبر : 18062 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی رئیس ستاد فهمای کشور و اعضای شورای معاونین ستاد در ارتباط تصویری از طریق ویدئو کنفرانس با مدیر و کارکنان ستادفهمای استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ایران قوی که به تازگی کلید خورده است، رقابتی سالم بوده و به تعبیر نورانی قرآن کریم " السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولئِک الْمُقَرَّبُونَ " است.

 


 مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) افزود: طرح ملی ایران قوی همان تعبیر قرآن کریم است که می فرماید: سارِعُوا إِلى‌ مَغْفِرَةٍ مِنْ رَبِّكُمْ و همان تعبیر قرآن کریم است که می فرماید: فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ و تعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوى.

 


حجت الاسلام دکتر ارزانی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری رتبه برتر را در طرح ملی سه شنبه های تکریم کسب نموده است، افزود: از مجموع 439 کانون استان 49 باب کانون در این طرح با ثبت 353 گزارش از اجرای طرح شرکت نموده اند.

 

 

رئیس ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه رتبه استان در فهمای امسال رتبه نخست است، ادامه داد: در رویداد بین المللی روح مقاومت تعدادکانون های شرکت کننده در این طرح از استان 28 کانون با ثبت 101 گزارش در سامانه بچه های مسجد است.

 


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تعداد 99 باب کانون تاکنون مجوز الکترونیکی خود را از ستاد دریافت نموده و 142 کانون درخواست خود را ارائه داده اندکه کار بسیار ارزشمندی است و نیاز است که با قوت بیشتری به جلو حرکت کنیم.

 


درادامه جلسه مرتضی طاهریان؛ معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهمای کشور گفت: استان چهارمحال و بختیاری از جمله استان هایی است که به صورت جدی در مبحث صدور مجوز الکترونیکی کانون ها وارد شده است و جای تقدیر دارد.

 

 

سعید سعادتی در این جلسه با اعلام اینکه امسال رواق کتاب به استان چهارمحال و بختیاری واگذارشده است افزود: انتظار می رود امسال رشد دو برابری آثار در طرح شنبه های با کتاب داشته باشیم.

 

معاون فرهنگی هنری ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: با توجه به رتبه اول استان چهارمحال و بختیاری در مرحله اول طرح ملی راهکار، ان شاء الله در استان همت ویژه ای داشته باشید تا جزء استان های پیشتاز در مرحله دوم طرح ملی راهکار باشید.