ترویج فرهنگ مطالعه به همت کانون غدیر/برگزاری مسابقه از کتاب «خاک‌های نرم کوشک»
ترويج فرهنگ مطالعه به همت کانون غدير/برگزاري مسابقه از کتاب «خاک‌هاي نرم کوشک»

ترویج فرهنگ مطالعه به همت کانون غدیر/برگزاری مسابقه از کتاب «خاک‌های نرم کوشک»

طادي از برگزاري مسابقه کتابخواني از کتاب «خاک‌هاي نرم کوشک» به همت کانون فرهنگي هنري غدير خبر داد.
شناسه خبر : 18242 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام عادل طادی گفت: به مناسبت یوم ا... 13 آبان و گرامی داشت شهدای دانش آموز  مسابقه کتابخوانی از کتاب " خاک های نرم کوشک" به همت کانون فرهنگی هنری غدیر ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بن برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر مسجدالزهرا (س) شهر بن افزود: شرکت کنندگان می توانند برای شرکت در مسابقه و دریافت فایل PDf کتاب به کانال اطلاع رسانی شهرستان بن به نشانی@beneman مراجعه کنند.

 

 

طادی افزود: کتاب خاک های نرم کوشک منتخبی از خاطرات خانواده و همرزمان شهید عبدالحسین برونسی در مورد ویژگی‌ها و خصوصیات شهید است وکتاب با ارائه یک زندگینامه فشرده و مختصر از شهید برونسی به نقل خاطرات اطرافیان، آشنایان و همرزمان ایشان پرداخته و هفتاد روایت کوتاه و خواندنی از ابعاد شخصیتی و زندگانی این فرمانده نقل می‌شود و هر خاطره نقل شده در مورد شهید با یک عکس از شهید همراه است.

 

 

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی می توانند سوالات خود را با شماره تلفن 09913266209در میان بگذارند، افزود: به نفرات برتر مسابقه به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.