تاکید بر استفاده از ظرفیت رابطین فهما در طرح ملی ایران قوی
تاکيد بر استفاده از ظرفيت رابطين فهما در طرح ملي ايران قوي

تاکید بر استفاده از ظرفیت رابطین فهما در طرح ملی ایران قوی

مظاهري ضمن بيان برنامه هاي گراميداشت هفته کتاب بر استفاده از ظرفيت رابطين فهما در طرح ملي ايران قوي تاکيد کرد.
شناسه خبر : 19741 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، در بیست و ششمین جلسه شورای اداری ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری که دردفتر مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار گردید، مسائل مربوط به برنامه های اجرایی گرامیداشت هفته کتاب در ستاد و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  مورد بررسی  قرار گرفت.
                                                                                                                 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه با تاکید بر استفاده از ظرفیت رابطین فهما در طرح ملی ایران قوی افزود: از مهمترین اهداف برگزاری ویژه برنامه های بیست وهشتمین  دوره هفته کتاب، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نهضت مطالعه مفید، رونق بخشیدن به کتابخانه‌های مساجد کشور و احیای نقش کتابخانه‌های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی می باشد.

 

وی افزود: تکریم فعالان حوزه کتاب وکتابخوانی شامل کتابداران، اعضای فعال کتابخانه، ناشران برتر حوزه فرهنگ وهنر مساجد، نویسندگان و مروجان کتاب‌خوانی در قالب طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های هفته کتاب چهارمحال و بختیاری است که بایستی انجام شود.

 

مظاهری تقویت و شتاب در اجرای طرح ملی شنبه های کتاب مساجد در کانون ها و کتابخانه های مساجد در استان و کشور را خواستار شد و افزود: پیگیری مطلوی این طرح  در استان و کشور از مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کار گیرد.