تشریح برنامه‌های رواق کتاب در برنامه «روز نو» در استان چهارمحال و بختیاری
تشريح برنامه‌هاي رواق کتاب در برنامه «روز نو» در استان چهارمحال و بختياري

تشریح برنامه‌های رواق کتاب در برنامه «روز نو» در استان چهارمحال و بختیاری

مظاهري برنامه هاي رواق کتاب در برنامه "روز نو" درچهارمحال و بختياري را تشريح کرد.
شناسه خبر : 19816 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری محمدرضا مظاهری با حضور در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در برنامه زنده تلویزیونی روز نو در سیمای مرکز جهانبین به تشریح برنامه های رواق کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی پرداخت.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به اجرای ویژه برنامه های هفته کتاب چهارمحال و بختیاری افزود: در رویداد ملی فهمای سال 1399 باعنوان طرح ملی ایران قوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، رواق کتاب در ذیل این طرح ملی با محوریت ستاد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد.

 

مظاهری با اشاره به اینکه امسال بیست وهشتمین دوره هفته کتاب است، افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نهضت مطالعه مفید، رونق بخشیدن به کتابخانه‌های مساجد کشور و احیای نقش کتابخانه‌های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی از مهمترین اهداف رواق کتاب و برنامه های هفته کتاب سال 1399 کانون ها و کتابخانه های مساجد است.

 

وی با تصریح بر اینکه به دلیل جلوگیری از  شیوع ویروس کرونا اغلب برنامه های هفته کتاب امسال به صورت مجازی برگزار می گردد، ادامه داد: طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، مهمترین برنامه رواق کتاب، با رویکرد انتخاب کتاب، معرفی کتاب و انس با کتاب است که کانون ها وکتابخانه های مساجد در سراسر کشور اجرا می کنند.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری افزود: تهیه کلیپ های یک دقیقه ای از معرفی کتاب جهت بارگذاری و نشر درفضای مجازی توسط امام جماعت و کتابداران کتابخانه های عمومی مساجد از اهم فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد درشنبه های کتاب مساجد است.

 

وی درپایان کتاب های " خانواده، به سبک ساخت یک جلسه مطول مطوی در محضر مقام معظم رهبری" و "موفقیت از دیدگاه کلام خدا" نوشته سودابه یزدانی چم زینی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری وکتاب"سفرنامه عشق" که مجموعه سخنان مقام معظم رهبری در سفر و دیدار با مردم استان چهارمحال و بختیاری است، را برای مطالعه در قالب طرح ملی شنبه های کتاب مساجد معرفی کرد.