تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی در سه شنبه های تکریم چهارمحال و بختیاری
تجليل از فعالان حوزه کتاب و کتابخواني در سه شنبه هاي تکريم چهارمحال و بختياري

تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی در سه شنبه های تکریم چهارمحال و بختیاری

از کتابداران کتابخانه دين و دانش هفشجان ذيل برگزاري طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در استان چهارمحال و بختياري در هفته کتاب و کتابخواني تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 19855 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی  از کتابداران کتابخانه دین و دانش هفشجان در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم چهارمحال و بختیاری تجلیل به عمل آمد.

 

در این آیین تکریم، ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور داشتند، از بهمن کیوانی و بتول گل محمدی کتابداران کتابخانه دین و دانش و کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن(عج) هفشجان تجلیل شد.

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این آیین  ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به همه کتابداران کتابخانه های مساجد، از زحمات چندین ساله کتابداران کتابخانه دین و دانش و  هفشجان قدردانی کرد.

 

شریفی افزود: کتابخانه های مساجد به بهترین وجه ممکن دسترسی مردم بالاخص جوانان و نوجوانان را به کتاب  و کتابخانه تسهیل می کنند که این امر بایستی مورد توجه قرار گرفته و بیش از پیش گسترش پیدا کند.     

                                             
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از فعالیت های انجام شده در کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن(عج) و کتابخانه دین و دانش هفشجان مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان در اولین رویداد ملی فهما در سال 1398 واقدامات شایسته کانون در سال جاری افزود: کتابداران نقشی موثر در گسترش فرهنگ کتاب وکتابخوانی و بالابردن سرانه مطالعه نوجوانان و جوانان دارند.


در این آیین، از زحمات بهمن کیوانی مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن(عج) و بتول گل محمدی مسئول کتابخانه و کتابدار کتابخانه دین و دانش هفشجان  با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.


خاطر نشان می شود، کتابخانه دین و دانش در سال 1382 در مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان تاسیس گردیده و هم اکنون با 9400جلد کتاب و 792 عضو در حال فعالیت می باشد.