برگزیده شدن چهار تن از اعضای کانون شهید علم‌الهدی در پویش بین‌المللی پیامبر رحمت(ص)
برگزيده شدن چهار تن از اعضاي کانون شهيد علم‌الهدي در پويش بين‌المللي پيامبر رحمت(ص)
مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری

برگزیده شدن چهار تن از اعضای کانون شهید علم‌الهدی در پویش بین‌المللی پیامبر رحمت(ص)

مظاهري از معرفي 4 نفر از کانون فرهنگي هنري شهيد علم الهدي شهر بن از استان چهارمحال و بختياري از برگزيدگان پويش بين‌المللي پيامبر رحمت (ص) خبر داد.
شناسه خبر : 20221 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری ضمن اعلام حضور پرشور اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی شهر بن در پویش بین المللی پیامبر رحمت (ص)  افزود: به مناسبت هفته وحدت و به منظور پاسخ به اقدام موهن غرب در توهین به ساحت مقدس حضرت رسول(ص) پویش‌ها و طرح‌های مختلفی اجرا شد که پویش بین المللی پیامبر رحمت(ص) و قرائت سوره مبارکه محمد(ص) و اهدای ثواب آن به ساحت مقدس نبوی(ص) از جمله آنها است.


 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: در پویش بین المللی پیامبر رحمت (ص)، علیرضا احمدی، معصومه احمدی، نازنین براتی و زهرا نادری از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی از برگزیدگان این پویش بین المللی بودند.
 

 


خاطر نشان می شود، در پویش بین المللی پیامبر رحمت (ص) که همزمان با هفته وحدت برگزار شد، علاقه‌مندان یک حدیث گهربار از پیامبر اکرم(ص) را انتخاب کرده،نوشته و از آن عکس گرفته و با هشتگ‌های # پیامبر رحمت، #نبی-الرحمة، در شبکه‌های اجتماعی منتشر می کردند.