انتشار بیش از 400 خلاصه کتاب در طرح «با کتاب در خانه» در کانون های فرهنگی هنری مساجد بام ایران
انتشار بيش از 400 خلاصه کتاب در طرح «با کتاب در خانه» در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بام ايران

انتشار بیش از 400 خلاصه کتاب در طرح «با کتاب در خانه» در کانون های فرهنگی هنری مساجد بام ایران

مظاهري از انتشار بيش از 400 خلاصه کتاب در طرح "با کتاب در خانه" در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بام ايران
خبر داد.
شناسه خبر : 20314 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای کاهش تردد بچه های مسجد در این ایام وجلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مدیران و اعضای محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند بهترین خلاصه، نکات و یادداشت های خود از کتابهای جذاب و خواندنی خود را در سامانه بچه هاي مسجد بارگذاری نمایند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری گفت: درطرح "با کتاب در خانه" اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد بیش از 400 کتاب را خلاصه نویسی نموده و در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کرده اند.

 


مظاهری ادامه داد: با نشر برترین خلاصه نویسی از کتاب ها، به آثار برتر نويسندگان به قيد قرعه، جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

 

وی افزود: مدیران و کتابداران محترم کتابخانه های مساجد در صورت امکان با رعایت پروتکل های بهداشتی  می توانند کتاب ها را به درب منازل اعضای کتابخانه یا کانون به صورت امانت تحویل دهند تا بتوانند در اين طرح شركت كنند.

 


مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری با تصریح بر اینکه محدوديتي در ارسال كتابهاي خلاصه شده وجود ندارد افزود: اعضای محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد مي توانند 10 فرم براي كتاب خلاصه نويسي شده را تكميل و هر کدام را جداگانه در سامانه بچه های مسجد ذخيره نمايند.