حضور مجازی بچه های مسجد بام ایران در مسابقات قرآنی مدهامتان در سال1399
حضور مجازي بچه هاي مسجد بام ايران در مسابقات قرآني مدهامتان در سال1399

حضور مجازی بچه های مسجد بام ایران در مسابقات قرآنی مدهامتان در سال1399

مظاهري گفت: بيش از 70نفر از اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در چهاردهمين دوره مسابقات قرآني مدها متان در چهارمحال و بختياري به صورت مجازي شرکت کرده اند.
شناسه خبر : 20316 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری با بیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامّتان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت  غیر حضوری و مجازی برگزار خواهد شد، افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد (bachehayemasjed.ir) در دو مرحله استانی و کشوری  شرکت خواهند کرد. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: بیش از 70 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکنون در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در چهارمحال و بختیاری  به صورت مجازی شرکت کرده اند و نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می یابد.

 

وی  با بیان اینکه رشته اذان و مکبّری صرفاً ویژه برادران برگزار می شود، افزود: مهلت ثبت نام و بارگذاری در سامانه آثار تا تاریخ 30/9/99 می باشد و لازم است اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تصویر کارت ملی(شناسنامه) خود را در پروفایل سامانه بارگذاری نماید.

 

مظاهری ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا اجرا، ضبط اثر در منزل بلامانع است ولی در شرایط عادی، اجرا و ضبط در فضای مسجد، دارای اولویت ودارای امتیاز بیشتری است و افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامّتان، سازمان اوقاف و امورخیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و ...)  طی سال های 96 تا 98رتبه های اول تا سوم، ممتاز، عالی و شایسته تقدیر را کسب نموده اند و افرادی که در مرحله استانی مسابقات مذکور رتبه اول راکسب کرده باشند نمی توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

 


وی افزود: اجرای تقلیدی از الگوهای بارگذاری شده رشته های مسابقات در سامانه، دارای امتیاز ویژه می باشد ورعایت موازین و پوشش اسلامی در تمامی مراحل مسابقات از سوی شرکت کنندگان الزامی است.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهار محال و بختیاری باتاکید بر اینکه هر فرد در ابتدای اثر بارگذاری شده می بایست، بطور کامل (نام و نام خانوادگی، استان و نام کانون) خود را معرفی می نماید، افزود: کلیه فایل های ارسالی در کلیه رشته ها باید به صورت تصویری بوده و چهره فرد به طور کامل مشخص باشد و ضبط فیلم بصوت افقی و بی حرکت و بدون تدوین باشد.

 

 

وی ادامه داد: حداکثر زمان اثر 3  دقیقه باشد و حجم اثر حداکثر30 مگابایت باشد و هر فرد در یک رشته می تواند شرکت کند و فقط امکان بارگذاری یک اثر در همان رشته را دارد و بدیهی است آثاری که فاقد شرایط و ضوابط اعلامی باشند از مرحله داوری حذف خواهند شد.

 

 

مظاهری با اشاره به اینکه آثار ارسالی متناسب با امتیاز در سه سطح عالی  (81 تا 100) خوب ( 66  تا 80 ) متوسط ( 50 تا 65) رتبه بندی می شوند، افزود: از نفرات برتر رشته ها در مرحله اول (استانی) تجلیل خواهد شد.