ستاد فهمای کشور با آینده‌ای روشن در مسیر توسعه قرار گرفته است
ستاد فهماي کشور با آينده‌اي روشن در مسير توسعه قرار گرفته است
سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور؛

ستاد فهمای کشور با آینده‌ای روشن در مسیر توسعه قرار گرفته است

ريزانه در نشست با کارکنان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد چهارمحال و بختياري گفت: ستاد فهماي کشور با آينده‌اي بسيار روشن در مسير توسعه قرار گرفته است.
شناسه خبر : 20642 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهار محال و بختیاری، نشست سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهمای کشور با کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری، امروز چهارشنبه19 آذر برگزار شد.
 
 
 
در ابتدای نشست «محمدرضا مظاهری»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری، به تشریح فعالیت های ستاد فهمای این استان در سال جاری پرداخت.
 
 
 
در ادامه این نشست، «جلال ریزانه» طی سخنانی با بیان اینکه ستاد فهمای کشور در مسیر رشد قرار دارد، افزود: آیین نامه های پایه ای درحوزه مدیریت منابع انسانی شامل آیین نامه جذب و گزینش، آیین نامه ارزشیابی کارکنان، آیین نامه رسیدگی به تخلفات اداری و آیین نامه مالی و معاملاتی تهیه و ابلاغ شده است. 
 
 
 
سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با تصریح بر اینکه برای ستاد فهما ساختار تعریف شده و پست های سازمانی مشخصی دارد، افزود: با تعیین هر شغل، شرح وظایف آن تدوین و ابلاغ خواهد شد و شرایط احراز آن نیز مشخص شده است.
 
 
 
وی ادامه داد: کارکنان ستاد فهمای کشور همه مراحل هسته گزینش را طی خواهند کرد و با تکمیل پرونده ها و تا پایان سال پس از انجام مصاحبه های تخصصی در مورد رسمی آزمایشی شدن و یا پیمانی شدن کارکنان تصمیم گیری خواهد شد.            
 
 
 
ریزانه با بیان اینکه مسیر ارتقای شغلی برای همه کارکنان ایجاد شده است و اولین گام آموزش کارکنان با برگزاری آزمون از آیین نامه جذب و انتصابات و آیین نامه ارزشیابی کارکنان و آیین نامه معاملاتی برداشته شده است، افزود: کارکنان ستاد فهمای کشور باید 120 ساعت آموزش ضمن خدمت تخصصی در سال را بگذرانند.
 
 
 
سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) افزود:  سیاست مدیریت منابع انسانی ستاد فهمای کشور براین مبنا برنامه ریزی شده است که در یک دوره پنج ساله به این نقطه برسیم که در 12 رشته شغلی موجود در ستاد فهمای کشور دارای نیروهای تخصصی باشیم.