راه اندازی پویش یلدای مهربانی در کانون کریم آل طه
راه اندازي پويش يلداي مهرباني در کانون کريم آل طه
به مناسبت روز پرستار؛

راه اندازی پویش یلدای مهربانی در کانون کریم آل طه

جواد نادري بني از راه اندازي پويش يلداي مهرباني در کانون کريم آل طه به مناسبت ولادت حضرت زينب کبري(س) و روز پرستار در شهر بن خبرداد.
شناسه خبر : 21061 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، جواد نادری بنی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد پیام های کوتاه و شعرهای تک بیتی خود را برای پرستاران به صورت عکس نوشته ارسال نموده و در این پویش شرکت می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کریم آل طه افزود:  در پویش یلدای مهربانی با جمع آوری و اهداء بسته های هدیه شب یلدا و معیشتی در خدمت نیازمندان خواهیم بود که از روز شنبه 29 آذر ماه 1399 شروع شده و تا یکم دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

نادری بنی با اشاره به اینکه این اقلام اهدایی از محل کمکهای مردمی و خیرین تهیه شده است، گفت: با شرایط بوجود آمده ناشی از بیماری کرونا و نیازمندی مردم به کمک های معیشتی، درقالب این پویش بسته های غذایی واقلام اساسی شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، حبوبات، لباس، مرغ وموادشوینده وبهداشتی بین نیازمندان توزیع می گردد.

 

وی ادامه داد:  تولید و توزیع ماسک بهداشتی و ضدعفونی کردن مسجد و محله از دیگر برنامه های این کانون برای پیشگیری از بیماری کرونا بوده است که همچنان ادامه دارد.