برگزاری سومین مرحله از توزیع 1200 بسته گوشت متبرک قربانی در چهارمحال و بختیاری
برگزاري سومين مرحله از توزيع 1200 بسته گوشت متبرک قرباني در چهارمحال و بختياري
مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری

برگزاری سومین مرحله از توزیع 1200 بسته گوشت متبرک قربانی در چهارمحال و بختیاری

مظاهري از اجراي مرحله سوم توزيع بسته هاي گوشت متبرک قرباني به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در چهارمحال و بختياري خبر داد.
شناسه خبر : 21366 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۷

«محمدرضا مظاهری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌‎ای (فهما) از استان چهار محال و بختیاری، از آغاز سومین مرحله از تهیه و توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان استان چهار محال و بختیاری با مساعدت و مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری انجام می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: این اقدام  جلوه ای از مواسات و همدلی ستاد در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و تداوم اجرای طرح ملی راهکار در ایام شیوع ویروس کرونا است.

 

وی افزود: در این مرحله 1200 بسته گوشت 5/1 کیلویی با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده و بانک اطلاعات آن ها تکمیل گردیده است، توزیع می شود.


مظاهری گفت: بسته های گوشت متبرک قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در شهرستان های 10 گانه و در 45 نقطه استان در شهرها و روستاها بین خانواده نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی ضمن قدردانی ازاقدام خیرخواهانه و پسندیده موسسه حضرت خدیجه(س) نسبت به دستگیری از نیازمندان عنوان کرد: اجرای این اقدام در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون توانسته است بارقه های امید در بین نیازمندان را افزایش داده و بازخورد اجرای این طرح از طریق پیامک های ارسالی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و مصاحبه های مرتبط بر این موضوع صحه گذاشته است.


گفتنی است ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) قم تاکنون در3 مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت های قربانی و 3 مرحله اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده است.