تقدیر رئیس ستاد فهمای کشور از چهار کانون فعال در استان چهارمحال و بختیاری
تقدير رئيس ستاد فهماي کشور از چهار کانون فعال در استان چهارمحال و بختياري
طی تماس تلفنی صورت پذیرفت؛

تقدیر رئیس ستاد فهمای کشور از چهار کانون فعال در استان چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني، در تماس تلفني و گفت‌وگو با چهار تن از مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان چهارمحال و بختياري از فعاليت‌هاي آنها تقدير به عمل آورد.
شناسه خبر : 21965 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی، در تماس تلفنی و گفت وگو با 4 نفر از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از فعالیت‌های مدیران کانون های برتر فهما در طرح ملی ایران قوی تقدیر کردند.


 
رئیس ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از 4 نفر از مدیران کانون های فهمای استان شامل کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان از مسجد امام سجاد(ع) شهرکرد، کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) از مسجد النبی(ص) شهر بن و کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) از مسجد امام علی (ع) گندمان بروجن و کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن(عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان از شهرستان شهرکرد به عنوان کانون های برتر کشور در اجرای طرح ملی ایران قوی تشکر کردند.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان از مسجد امام سجاد(ع) شهرکرد 4 بار به عنوان رابط فهمای برتر کشور و کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) از مسجد امام علی (ع) گندمان بروجن 2 بار به عنوان رابط فهمای برتر کشوری معرفی شده اند.

 

کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) از مسجد النبی(ص) شهر بن در معرفی رابطین فهمای کشوری تاکنون 3 بار به عنوان رابط برتر فهمای کشور از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور معرفی شده و در اولین رویداد ملی فهما در سال 1398 کانون فرهنگی هنری امام علی(ع)، مسجد امام علی(ع) گندمان از شهرستان بروجن با کسب 16640 امتیاز به عنوان رتبه برتر و برگزیده رشته ساماندهی وشبکه سازی کشور معرفی شده است.

 

کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان از مسجد امام سجاد(ع) شهرکرد با کسب امتیاز 15119 در اولین رویداد ملی فهما در سال 1398 به عنوان کانون فعال در استقرار نظام فهما شناخته شده و کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن(عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان از شهرستان شهرکرد با کسب 14844 امتیاز حائز رتبه برتر و و شایسته تقدیر در اولین رویداد ملی فهما معرفی شده است.