معرفی برگزیدگان مسابقه (قهرمان من شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) در کانون مهرپویان
معرفي برگزيدگان مسابقه (قهرمان من شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني) در کانون مهرپويان
همزمان با نخستین سالروز شهادت سردار دلها

معرفی برگزیدگان مسابقه (قهرمان من شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) در کانون مهرپویان

بهارلويي از اعلام برگزيدگان مسابقه " قهرمان من شهيد سپهبدحاج قاسم سليماني" درکانون فرهنگي هنري مهرپويان يانچشمه خبر داد.
شناسه خبر : 22248 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، حمزه بهارلویی گفت: برگزیدگان  مسابقه قهرمان من سردار حاج قاسم سلیمانی که به مناسبت نخستین سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درکانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه برگزارشده بود، معرفی شدند.

 


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان افزود:  در قسمت  دلنوشته و نامه به سردار، صغری بهارلویی، حدیثه شکراللهی و امیرعلی عظیمی  به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

وی ادامه داد: در قسمت مسابقه نقاشی ، نرگس شکراللهی، فاطیما سادات شکراللهی و امیرمحمد بهارلویی از بین شرکت کنندگان برگزیده شدند و  از سایر شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی هم تجليل بعمل خواهد آمد.
 

 

بهارلویی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری مهرپویان در همه مناسبت های مذهبی و ملی فعالیت های گسترده ای را درسطح محله و دهستان انجام می دهد، افزود: اجرای برنامه­های تبلیغی بصورت هماهنگ، هوشمندانه و هنرمندانه با بهره­گیری از توانمندی­ها و بکارگیری رسانه‌های نوین در فضاهای مجازی و محیط‌های اجتماعی از موثرترین اقدامات این کانون در طول سال و در مناسبت های مذهبی و ملی است.

 


خاطر نشان می شود، مسابقه عکس نوشته، دلنوشته و نامه به سردار دلها  با موضوع " قهرمان من شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی"  از نهم تا 15 دی ماه  1399 به همت کانون فرهنگی هنری مهرپویان و پایگاه مقاومت بسیج شهدا یانچشمه برگزارشد.