ثبت 225 روایت از وصایای شهدا به همت کانون‌های فهما استان چهار محال و بختیاری
ثبت 225 روايت از وصاياي شهدا به همت کانون‌هاي فهما استان چهار محال و بختياري

ثبت 225 روایت از وصایای شهدا به همت کانون‌های فهما استان چهار محال و بختیاری

مظاهري از ثبت و ارسال بيش از 225 اثر از روايت اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري از وصيت نامه شهدا در قالب رويداد بين‌المللي روح مقاومت خبر داد.
شناسه خبر : 22290 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

«محمدرضا مظاهری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان چهار محال و بختیاری اظهار کرد: در رویداد بین المللی روح مقاومت، تاکنون 225 روایت از  وصایای شهدا به همت اعضای کانون ها به ثمر رسیده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از مسجد امام علی(ع) گندمان شهرستان بروجن با ثبت 18 اثر و اعضای کانون فرهنگی هنری مهدی آل محمد(ص) روستای کلار سفلی از شهرستان لردگان با ثبت 17 اثر و اعضای کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا شهر بن با ثبت 14 اثر و اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) هفشجان از شهرستان شهرکرد با ارسال12 اثر و اعضای کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع چلگرد از شهرستان کوهرنگ  و اعضای کانون فرهنگی هنری بینات روستای معموره از شهرستان بروجد با ثبت 9 اثر و اعضای کانون های فرهنگی هنری حزب ا... بلداجی و آفرینش مسجد امام رضا (ع)گندمان از شهرستان بروجن و کانون امام صادق (ع) از سرخون شهرستان اردل با ارسال 8 اثر و کانون خاتم نبی(ص) بن با ارسال7 اثر بیشترین ارسال اثر را در این رویداد بین المللی داشته اند.       


                      
مظاهری افزود: همزمان با شروع رویداد بین الملی روح مقاومت از 14خرداد 1399 شاهد حضور پررنگ اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در روایت ‌گری از وصیت نامه شهدا در این رویداد در راستای ترویج روح مقاومت و کشف این گنجینه های معنوی (وصایای شهداء) برای بر هم زدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی بوده ایم.                                                     

                                                                                                                                                                    

گفتنی است رویداد بین المللی روح مقاومت در سه رشته فیلم موبایلی، صوت، پادکست، کلیپ، نماهنگ و عکس نوشت و در دو بخش ملی و بین المللی (بازخوانی بخشی از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)، سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و ابومهدی المهندس برگزار شده و محوریت آثار ارسالی، قرآن و عترت در وصیت نامه شهداء، امام ، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهداء، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهداء، و آزاد است.