پویش چشم انتظاران در چلگرد با توزیع بسته‌های معیشتی و اطعام فاطمی ادامه می‌یابد
پويش چشم انتظاران در چلگرد با توزيع بسته‌هاي معيشتي و اطعام فاطمي ادامه مي‌يابد

پویش چشم انتظاران در چلگرد با توزیع بسته‌های معیشتی و اطعام فاطمی ادامه می‌یابد

فرامرزي از تداوم پويش مردمي چشم انتظاران براي کمک به نيازمندان و آسيب ديدگان از بيماري کرونا با تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي و اطعام فاطمي خبر داد.
شناسه خبر : 22360 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

«زهرا فرامرزی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برنامه‌های کانون فرهنگی هنری عدل کوهرنگ اظهار کرد: با پویش مردمی چشم انتظاران با تهیه و توزیع بسته های معیشتی و اطعام فاطمی به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا خواهیم پرداخت.


مدیر کانون فرهنگی هنری عدل کوهرنگ افزود: این پویش مردمی که از نیمه شعبان درمرحله اول با اهدا 45 بسته غذایی به نیازمندان آغاز شده است تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.


وی افزود: با در پیش بودن ایام فاطمیه تهیه وتوزیع اقلام معیشتی و دریافت کمک های نقدی از خیرین به منظور اطعام فاطمی توسط اعضای کانون با همت بسیار در دست اقدام است.


فرامرزی با اشاره به اینکه این اقلام  از محل کمکهای مردمی و خیرین تهیه شده است، گفت: باشرایط بوجودآمده ناشی از بیماری کرونا و نیازمندی مردم به کمک های معیشتی، درقالب این پویش بسته های غذایی واقلام اساسی شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، حبوبات، لباس، مرغ وموادشوینده وبهداشتی بین نیازمندان توزیع می گردد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع چلگرد ادامه داد: در مرحله قبلی پویش چشم انتظاران، به منظور ایجاد شور ونشاط درمحیط خانه برای کودکان، عروسک  و اسباب بازی  هم بین نیازمندان توزیع گردیده است.

 

وی ادامه داد:  تولید وتوزیع ماسک بهداشتی وضدعفونی کردن مسجد ومحله از دیگر برنامه های این کانون برای پیشگیری از بیماری کرونا بوده است که همچنان ادامه دارد.

 

مدیر ستاد فهمای مسجد جامع چلگرد افزود: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه به خانواده هایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند در قالب طرح ملی «راهکار» اجرا شده ودر سامانه بچه های مسجد نیز ثبت خواهد شد.