جشنواره «قرآن، منشور انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
جشنواره «قرآن، منشور انقلاب اسلامي» برگزار مي‌شود
با مشارکت ستاد فهما استان چهار محال و بختیاری؛

جشنواره «قرآن، منشور انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

شريفي از برگزاري جشنواره «قرآن، منشور انقلاب اسلامي» با مشارکت ستاد فهما استان چهار محال و بختياري همزمان با چهل و دومين فجر انقلاب اسلامي خبر داد.
شناسه خبر : 22562 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، ابراهیم شریفی گفت: جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی» همزمان با چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی  با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.


                         
مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی» در ۲ بخش هنری و قرآن و عترت برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در بخش هنری خوشنویسی و نقاشی‌خط آیاتی از قرآن کریم با موضوعات وحدت، مبارزه با طاغوت، ظلم‌ستیزی، پیروزی حق و بصیرت، بخش نقاشی در دو گروه سنی کودک و نوجوان تا 18 سال با موضوع قرآن و انقلاب اسلامی و بزرگسال با موضوع قرآن، انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و نماز برگزار می‌شود.


شریفی افزود: در بخش پوستر با موضوع قرآن، جوانان، وحدت و پیروزی انقلاب اسلامی، بخش قرآن و عترت با موضوع تدبر در قرآن، محافل انس با قرآن، تهیه پادکست 3 الی 5 دقیقه‌ای، برگزاری یادواره شهدای قرآنی استان و تکریم از فعالان امور قرآن و عترت استان و بخش نهج‌البلاغه با رویکرد نامه 31 نهج البلاغه سفارش امام علی(ع) به فرزندش امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.


              
وی در پایان گفت: علاقه‌مندان باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در استان چهارمحال و بختیاری به نشتانی شهرکرد، مجتمع فرهنگی هنری غدیر، واحد امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تحویل داده  و یا به پست الکترونیک chb.ravabet@farhangmail.ir ارسال کنند.      

https://uupload.ir/files/yur7_1.jpeg