نشست هم اندیشی کانون های فهمای شهرستان فارسان در بخش جونقان برگزار شد
نشست هم انديشي کانون هاي فهماي شهرستان فارسان در بخش جونقان برگزار شد
با هدف تبیین طرح ملی ایران قوی

نشست هم اندیشی کانون های فهمای شهرستان فارسان در بخش جونقان برگزار شد

نشست هم انديشي کانون هاي فهماي بخش جونقان، شهرستان فارسان به منظور تبيين طرح ملي ايران قوي در گام دوم انقلاب برگزار شد.
شناسه خبر : 22783 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، این نشست در محل دفتر امام جمعه بخش جونقان با حضور سید مرتضی حسینی، امام جمعه شهر جونقان، محمدرضا مظاهری مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، اسفندیار امیریان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان، مصطفی احمدیان عضو شورای اسلامی شهر جونقان و رابطین فهمای شهرستان فارسان  و مدیران کانون های فرهنگی هنری بخش جونقان برگزار شد.

 


در ابتدای نشست سید مرتضی حسینی، امام جمعه شهر جونقان ضمن تشکر از برگزاری این  نشست و حضور همه عزیزان، ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفتند.

 

وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری نوجوانان و جوانان در فعالیت های مساجد، خواستار استفاده بهتر، بیشتر و مناسب تر از فضای مجازی برای انجام فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد شد.

 


امام جمعه جونقان در ادامه استفاده از ظرفیت های نوجوان و جوانان را در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در کانون های فرهنگی هنری مساجد را لازمه کار تشکیلاتی و شبکه سازی دانست.

 


در ادامه محمدرضا مظاهری مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با تشریح رویداد ملی فهما و طرح ملی ایران قوی افزود: طرح ملی ایران قوی ذیل عنوان فهمای سال 1399 و در قالب سه شبستان «شبستان فرهنگ، شبستان هنر و شبستان نوآوری اجرا شده و ذیل این شبستان ها ۱۲ رواق و 58 برنامه تعریف شده است.     

                                                                                                 
وی با اشاره به اینکه در طرح ملی ایران قوی، راهبری هررواق بر عهده یک استان معین گذاشته شده است، ادامه داد: در طرح ملی ایران قوی، رواق کتاب بر عهده استان چهارمحال و بختیاری گذاشته شده  است.

 


مظاهری با بیان اینکه یکی از اهداف مهم طرح ملی ایران قوی، شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، است، تصریح کرد: جریان‌سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیّه امید و تلاش و نیز حضور موثر و هدفمند بچه‌های مسجد در فضای مجازی از دیگر اهداف برگزاری طرح ملی ایران قوی است.

 


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان دراین نشست  ضمن خیرمقدم به رابطین فهما و مدیران کانون های فهمای شهرستان فارسان و تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان در رویداد ملی فهما، افزود: برای برگزاری هرچه بهتر طرح ملی ایران قوی در شهرستان فارسان، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بایستی ارتباط خود را با رابطین فهمای شهرستان بیش از پیش افزایش دهند.

 


امیریان افزود: با پیشرو بودن کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان در طرح ملی ایران قوی، انتظار می رود مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان با جدیت بیشتر در طرح ملی ایران قوی شرکت نموده و با بارگذاری فعالیت های انجام شده نسبت به کسب حداکثر امتیاز اقدام نمایند.