همدلی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری با کمک به نیازمندان در طرح ملی راهکار
همدلي اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال وبختياري با کمک به نيازمندان در طرح ملي راهکار
با اجرا و ثبت بیش از 1700 برنامه

همدلی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری با کمک به نیازمندان در طرح ملی راهکار

مظاهري گفت: اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري در دومين مرحله از طرح ملي راهکار در گام دوم انقلاب با اجرا و ثبت بيش از 1700 برنامه حضوري گسترده دارند
شناسه خبر : 22967 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال وبختیاری، محمدرضا مظاهری افزود: در طرح ملی راهکار در گام دوم انقلاب، کانون های فرهنگی هنری  مساجد چهارمحال وبختیاری بیش از 1700 فعالیت انجام شده خود را در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسانده اند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری افزود: کانون های فرهنگی هنری  مساجد چهارمحال و بختیاری در دومین مرحله از طرح ملی راهکار با حضوری گسترده ، خدمت به مردم و نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

مظاهری افزود: اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری درطرح ملی راهکار در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برمواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا است.

 

وی ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) قم تاکنون در 5 مرحله اقدام به تهیه و توزیع گوشت های قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر 9میلیارد و پانصد میلیون ریال نموده است.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمامی فعالیت های تعریف شده در طرح ملی راهکار ذیل رواق همدلی در شبستان فرهنگ در طرح ملی ایران قوی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد ثبت می شود، افزود: برنامه های اجرایی کانون ها، در سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir ثبت می گردند.


وی در پایان افزود: اقدامات کانون های فرهنگی هنری  مساجد چهارمحال وبختیاری در طرح ملی راهکار و خدمت به نیازمندان تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.