حضور گسترده بچه‌های مساجد بام ایران در طرح ملی سه شنبه های تکریم
حضور گسترده بچه‌هاي مساجد بام ايران در طرح ملي سه شنبه هاي تکريم

حضور گسترده بچه‌های مساجد بام ایران در طرح ملی سه شنبه های تکریم

مظاهري از برگزاري و ثبت بيش از 1600 برنامه در سه شنبه‌هاي تکريم کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهار محال و بختياري خبر داد.
شناسه خبر : 22988 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری گفت: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با  اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، بیش از 1600 برنامه تکریم از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع وطن و تجلیل از فعالان و نخبگان فرهنگی هنری، دینی و علمی و افراد موفق ، الگو و جریان ساز در محله داشته اند.     

                                                                    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: استفاده از ظرفیت عظیم مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی از فعالان و نخبگان فرهنگی هنری، دینی و علمی و افراد موفق در اجرای برنامه های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از موثرترین برنامه های ترویجی در این حوزه محسوب می شود.        

                                                                                 
مظاهری تصریح کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد می بایست تمامی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی سه شنبه های تکریم را در سامانه بچه های مسجد در طرح ملی ایران قوی و در ذیل برنامه های شبستان فرهنگ و در رواق همدلی ثبت کنند.                                        

                                                                                                      
وی افزود: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدای شاخص استان در راستای پاسداشت مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و سلامت یکی از اهداف برگزاری طرح سه شنبه های تکریم در چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.                                          

                                                                                            
مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری در پایان افزود: در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم علاوه بر تجلیل از خانواده معظم شهدا از چهره های ماندگار،نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی و الگو سازی برای جوانان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی و جذب نوجوانان و جوانان و نخبگان به مساجد، تجلیل بعمل آمده است.