ایجاد رقابت پذیری سالم درکانون های فرهنگی هنری مساجد یک ویژگی مهم طرح ملی ایران قوی است
ايجاد رقابت پذيري سالم درکانون هاي فرهنگي هنري مساجد يک ويژگي مهم طرح ملي ايران قوي است
مدیر فهمای مسجد دوازده امام (ع) هفشجان

ایجاد رقابت پذیری سالم درکانون های فرهنگی هنری مساجد یک ویژگی مهم طرح ملی ایران قوی است

کيواني ايجاد شدن يک رقابت پذيري سالم درکانون هاي فرهنگي هنري مساجد را يک ويژگي مهم طرح ملي ايران قوي دانست
شناسه خبر : 23665 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۸
                                        

بهمن کیوانی هفشجانی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ملی ایران قوی در سال 1399 باعث ایجاد شدن یک رقابت پذیری سالم درکانون های فرهنگی هنری مساجد شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان در ابتدای این گفتگو با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اغلب فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به سمت مجازی شدن پیش رفته است، افزود: با توجه به نقش روزافزون فضای مجازی در زندگی روزمره مردم، بایستی بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای انجام فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد استفاده کرد.

 

وی افزود: برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، تهیه وتوزیع بسته های معیشتی؛ ضدعفونی وگندزدایی مسجد و معابر، برگزاری کلاسهای اوقات فراغت متنوع و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاسهای درسی و تقویتی برای سنین مختلف و انجام فعالیت هایی در راستای همدلی مومنانه و مواسات در قالب طرح ملی راهکار از جمله برنامه های اجرایی کانون است.     

                   
کیوانی افزود: اعضای کانون در دوره آموزشي مادران قرآني، آشنايي با ستاد، دوره آموزشي آشنايي با خبرنگاري، دوره آموزشي آشنايي با هنرهاي تجسمي، دوره آموزشي آشنايي با هنر هاي ادبي، آشنايي با فن آوري اطلاعات، دوره آموزشی آشنايي با کار آفريني و دوره آموزشي تفسير جزء هفتم قرآن کريم حضوری فعال داشته و موفق به گذراندن این دوره های آموزشی شده اند.


مدیر ستاد فهمای مسجد دوازده امام (ع) هفشجان افزود: درهفته کتاب و کتابخوانی  ودر قالب طرح سه شنبه های تکریم، ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور فعالان عرصه کتاب و کتابداران کتابخانه دین و دانش و کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن(عج) هفشجان تجلیل کردند.
 

https://uupload.ir/files/77dm_img_4558.jpg

وی با اشاره به فعالیت های روزانه کتابخانه کانون افزود: به منظور عدم مراجعه حضوری اعضا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح تحویل کتاب در منازل به اعضای کتابخانه انجام می شود و برای این منظور شماره تلفن کانون به شماره 03832577849در اختیار عزیزان قرارگرفته است.

https://uupload.ir/files/nf25_2.jpeg

خاطر نشان می شود، کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان با کد 1402021482003601 در سال 1382در مسجد قدس دوازده امام (ع) تاسیس گردیده و 872 عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد دارد وکتابخانه دین و دانش  در سال 1382 در مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان زیر مجموعه کانون  تاسیس گردیده و هم اکنون با 9400جلد کتاب و 792 عضو در حال فعالیت می باشد.     

https://uupload.ir/files/g77m_img_4513.jpg