تجلیل از برگزیدگان طرح صدثانیه با قرآن در ایام الله دهه فجر
تجليل از برگزيدگان طرح صدثانيه با قرآن در ايام الله دهه فجر
مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان خبر داد:

تجلیل از برگزیدگان طرح صدثانیه با قرآن در ایام الله دهه فجر

طاهري گفت: برگزيدگان طرح صدثانيه با قرآن در کانون فرهنگي هنري سالار شهيدان در دهه مبارک فجر معرفي و تجليل مي شوند.
شناسه خبر : 23777 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، احسان طاهری گفت: همزمان با برگزاری ویژه برنامه های چهل و یکمین فجر  انقلاب اسلامی برگزیدگان طرح صدثانیه با قرآن در کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان معرفی و تجلیل می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالارشهیدان مسجد امام سجاد (ع) افزود: دراین طرح که با حلول ماه مبارک رمضان شروع گردیده است، ازائمه جماعات فعال مساجد و اساتید قرآنی استان استفاده شده و در هر هفته یک کلیپ 100 ثانیه ای از تفسیر این عزیران درکانال صدثانیه با قرآن  قرار گرفته و تا پایان هرهفته شرکت کنندکان فرصت داشتند جواب  سوال مطرح شده از تفاسیر ارائه شده را به شماره  09۱۰۱۹۱۱۹۰۷  پیامک کرده و درمسابقه مربوطه شرکت کنند.

 


وی افزود: میثم امیدان، طاهره قیاسی، لیلا آذری و بتول گل محمدی به عنوان برگزیدگان طرح صدثانیه با قرآن معرفی گردیده اند که با جوایز و اهدا لوح سپاس از آنها تقدیر بعمل خواهد آمد.

 

طاهری ادامه داد: این کانون در اولین رویداد ملی فهما در سال 1398 جزء کانون های فعال در استقرار نظام جامع فهما بود و اقدامات شایسته ای در طرح ملی راهکار انجام داده است که در این مورد هم به عنوان یکی از کانون های برتر کشور معرفی گردیده است.


خاطر نشان می شود، اجرای  طرح "صدثانیه با قرآن" ، برگزاری جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و پخش زنده در شبکه های اجتماعی، برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، تهیه وتوزیع بسته های معیشتی؛ ضدعفونی وگندزدایی مسجد و معابر، برگزاری مسابقه کتابخوانی "امام رضا(ع) وزندگی"  از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد در سال 1399 تاکنون بوده است.

https://uupload.ir/files/7ix_%D8%B5%D8%AF%D8%AB%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87_%D8%A8%D8%A7_%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86.jpg