بیان دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی در مسجد شهدای کاظمی پور شهرکرد
بيان دستاوردها و آرمان هاي انقلاب اسلامي در مسجد شهداي کاظمي پور شهرکرد
برگزاری نشست تبیینی مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی

بیان دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی در مسجد شهدای کاظمی پور شهرکرد

به مناسبت چهل و دومين فجر انقلاب اسلامي نشست تبييني بيان دستاوردها و آرمان هاي انقلاب اسلامي در مسجد شهداي کاظمي پور شهرکرد برگزار شد.
شناسه خبر : 23959 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از چهارمحال و بختیاری در چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی نشست تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی در شهدای کاظمی پور شهرکرد به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن صمدزاده رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با بیان گوشه ای از دستاوردهای علمی، پزشکی، هسته ای در دوران 42 ساله انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند آحاد مردم در این پیشرفت ها سهیم بوده و حضور مردم در همه عرصه ها و فعالیت ها و کمک به هم وطنان بالاخص برگزاری طرح مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کونا از جلوه های ایثار و ازخودگذشتگی همیشگی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

 


دراین نشست محمد رضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و مردم و نمازگزاران مسجد شهدای کاظمی پور شهرکرد حضور داشتند.

 

نشست های تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح 10 شب، 10 مسجد در مرکز استان و شهرستان های 10 گانه استان (هرشب یک مسجد محوری در یک شهرستان) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.