جهادگران عرصه فرهنگ و هنر مساجد شهرستان بن تجلیل شدند
جهادگران عرصه فرهنگ و هنر مساجد شهرستان بن تجليل شدند
به همت کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص)

جهادگران عرصه فرهنگ و هنر مساجد شهرستان بن تجلیل شدند

اکبري، از تجليل جهادگران عرصه فرهنگ و هنر مساجد شهرستان بن دردهه مبارک فجر خبر داد.
شناسه خبر : 23981 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، به همت کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) در دهه مبارک فجر و در چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر مساجد شهرستان بن و برگزیدگان جشنواره قرآنی نماز تجلیل شدند.

 

در این آیین ابراهیم شریفی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، مهدی طهماسبی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن، فرماندار شهرستان و مسئولین شهرستانی حضور داشتند.

 

در ابتدای برنامه ابراهیم شریفی، مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم به عزیزان شرکت کننده در برنامه از برگزارکنندگان این آیین تجلیل، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) تقدیر و تشکر کردند.

 

در ادامه سجاد براتی بنی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مولودی خوانی پرداخت.

 


درپایان برنامه از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر مساجد شهرستان بن و برگزیدگان جشنواره قرآنی نماز با اهدای لوح و تندیس و هدایای فرهنگی تجلیل شد.

https://uupload.ir/files/ll78_img_6332.jpg

گفتنی است کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) در مسجد النبی(ص) شهر بن در سال1398 تاسیس گردیده و دارای 155 عضو در سامانه بچه های مسجد بوده و در معرفی رابطین فهمای کشوری تاکنون 3 بار به عنوان رابط برتر فهمای کشور از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور معرفی شده است.