انقلاب اسلامی سال57 عزت و سربلندی را به ایران اسلامی هدیه کرد
انقلاب اسلامي سال57 عزت و سربلندي را به ايران اسلامي هديه کرد
در نشست بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان شد:

انقلاب اسلامی سال57 عزت و سربلندی را به ایران اسلامی هدیه کرد

دستاوردها و آرمان هاي انقلاب اسلامي در مسجد امام رضا (ع) در نشست بصيرت افزايي دهه فجر تشريح شد
شناسه خبر : 23982 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از چهارمحال و بختیاری در چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی نشست تبیینی بیان دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی در مسجد امام رضا (ع) شهرکرد به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله زمانی نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان برگزارشد.

 

دراین نشست محمد رضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و مردم و نمازگزاران مسجد امام هادی (ع) منظریه شهرکرد حضور داشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله زمانی نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان در این نشست با تصریح بر اینکه در زمان رژیم پهلوی قانون کاپیتولاسیون در کشور اجرا می شود و مستشاران آمریکایی در ایران آزادی بی قید وشرط برای فعالیت داشتند افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی عزت و سربلندی به مردم ایران زمین هدیه شد و کشور اسلامی ایران از یوغ استکبارجهانی آزاد شد.

 

درادامه نشست خاطره گویی توسط یکی از فعالان دوره انقلاب اسلامی انجام شد و مداح اهلبیت عصمت و طهارت به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن  و مقام مادر به مولودی خوانی پرداخت.

 

دراین نشست به عزیزان شرکت کننده در نشست که نام های فاطمه، زهرا و القاب دختر گرامی پیامبر اکرم (ص) را داشتند هدایایی داده شد.

 

درپایان این نشست از فعالان کانون فرهنگی هنری صابر مسجد امام رضا (ع) شهرکرد و کودکان و نوجوانان فعال در برنامه های مسجد با اهدای جوایز تجلیل شد.