نشست تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی در شهرکرد برگزار شد
نشست تبييني مباني و مواضع اصولي، دستاوردها و آرمان هاي انقلاب اسلامي در شهرکرد برگزار شد
به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی؛چهارمحال و بختیاری

نشست تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی در شهرکرد برگزار شد

در چهل و دومين فجر انقلاب اسلامي نشست تبييني مباني و مواضع اصولي، دستاوردها و آرمان هاي انقلاب اسلامي در مسجد امام علي ابن ابيطالب(ع) شهرکرد برگزار شد.
شناسه خبر : 24142 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، در چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی نشست تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی، یکشنبه 19 بهمن در مسجد امام علی ابن ابیطالب(ع) شهرکرد به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «البرز رئیسی» برگزار شد.

 

حجت الاسلام رئیسی گفت: در پرواز هواپیما به ایران  افراد زیادی امام را از پاریس تا تهران همراهی کردند که هر کدام سرنوشت متفاوتی داشتند. بعضی در مسیر انقلاب ماندند و صادقانه به اسلام و مردم خدمت کردند. برخی دیگر به دلایل مختلف دچار لغزش شدند و به ضدیت با انقلاب پرداختند.

 

وی ادامه داد: در این پرواز افرادی مانند بنی‌صدر، صادق قطب‌زاده، محسن سازگارا، سید علی‌اکبر محتشمی‌پور، هادی غفاری، سید محمد موسوی خوئینی‌ها، آیت‌الله حسینعلی منتظری و فرزندش، سید محمد خاتمی، حسن روحانی، سیدحسین خمینی، حاج احمد خمینی، حسن حبیبی، حاج مهدی عراقی، ابراهیم یزدی و آیت‌الله مرتضی مطهری امام را همراهی کردند که هرکدام سرنوشت خاصی پیدا کردند.

 


امام جماعت مسجد امام علی ابن ابیطالب(ع) شهرکرد با بیان اینکه  صادق قطب‌زاده، یکی از دانشجویان مبارز انقلابی که بعد از انقلاب سخنگوی دولت مهندس بازرگان شد و در فرانسه همراه امام بود،در این پرواز بود، افزود: ایشان بعد از انقلاب ریاست سازمان صداوسیما را برعهده گرفت ولی در سال 61 به جرم طرح کودتا علیه انقلاب اعدام شد.

 

وی افزود: پرواز انقلاب حادثه‌‌ای مهم درتاریخ معاصر ایران و جهان به است. چرا که اوج وحدت و یکدلی مردم ایران در حمایت از رهبری قاطع امام خمینی (ره) را نشان می‌دهد.

 

گفتنی است که نشست های تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح 10 شب، 10 مسجد در مرکز استان و شهرستان های 10 گانه استان (هرشب یک مسجد محوری در یک شهرستان) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.