نشست تبیین مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مسجد خاتم‌الانبیا شهرکرد
نشست تبيين مباني و مواضع اصولي، دستاوردها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي در مسجد خاتم‌الانبيا شهرکرد
به مناسبت دهه فجر برگزار شد؛

نشست تبیین مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مسجد خاتم‌الانبیا شهرکرد

به مناسبت چهل و دومين فجر انقلاب اسلامي نشست تبييني مباني و مواضع اصولي، دستاوردها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي در مسجد خاتم الانبياء (ص) شهرکرد برگزار شد.
شناسه خبر : 24219 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از چهارمحال و بختیاری در چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی نشست تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی در مسجد حضرت خاتم الانبیاء (ص) شهرکرد به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برگزارشد.


در ابتدای نشست مرتضی طاهری سرتشنیزی مدیر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد حضرت خاتم الانبیاء (ص) شهرکرد ضمن عرض خیرمقدم به همه نمازگزاران و شرکت کنندگان در این نشست گفت: انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم و بایستی در پاسداری از خون شهدا تمام تلاش خود را داشته باشیم.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی سخنران این نشست گفت: امام خمینی(ره) قدرت و هیمنه پوشالی آمریکا را از بین برد و در راه پیروزی انقلاب اسلامی همیشه اتکا بر خداوند متعال و همراهی مردم ایران داشت.

گفتنی است سلسله نشست های تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح 10 شب، 10 مسجد در مرکز استان و شهرستان های 10 گانه استان (هرشب یک مسجد محوری در یک شهرستان) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد و دستگاه های عضو کارگروه مساجد شامل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم، اداره کل اوقاف و امورخیریه، ستاد اقامه نماز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد می باشند