1200 بسته گوشت های متبرک قربانی در چهارمحال و بختیاری توزیع می شود
1200 بسته گوشت هاي متبرک قرباني در چهارمحال و بختياري توزيع مي شود
در چهارمین مرحله از توزیع گوشت های متبرک قربانی

1200 بسته گوشت های متبرک قربانی در چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

مظاهري از اجراي مرحله چهارم، با توزيع 1200 بسته گوشت متبرک قرباني در چهارمحال و بختياري خبر داد.
شناسه خبر : 25463 تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری گفت: چهارمین مرحله از تهیه و توزیع بسته های گوشت قربانی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری با مساعدت و مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری انجام می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: در این مرحله 1200 بسته گوشت 1/5 کیلویی با ارزشی بالغ بر دو میلیارد ریال بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده و بانک اطلاعات آن ها تکمیل گردیده است، توزیع می شود.

 

وی افزود: بسته های گوشت متبرک قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در 43 نقطه استان در شهرها و روستاها بین خانواده نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

مظاهری ادامه داد: این اقدام  جلوه ای از مواسات و همدلی ستاد در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و تداوم اجرای طرح ملی راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رجب در ایام شیوع ویروس کرونا است.

 


خاطر نشان می گردد، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) قم تاکنون در3 مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت های قربانی و 3 مرحله اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و پانصد میلیون ریال نموده است.

https://uupload.ir/files/ne5u_untitled-1.jpg