1200بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد
1200بسته گوشت متبرک قرباني بين نيازمندان چهارمحال و بختياري توزيع شد
مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری گفت:

1200بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

مظاهري از اجراي مرحله چهارم از توزيع بسته هاي گوشت متبرک قرباني بين نيازمندان در چهارمحال و بختياري خبر داد.
شناسه خبر : 25497 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، مظاهری گفت: چهارمین مرحله از توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری با مساعدت و مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا  و موسسه و کانون حضرت خدیجه (س) قم و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری انجام شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: در این مرحله 1200بسته گوشت5/1 کیلویی با ارزشی بالغ بر دو میلیارد ریال بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده و بانک اطلاعات آن ها تکمیل گردیده است، توزیع گردید.

 

وی گفت: بسته های گوشت متبرک قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در 43 نقطه از شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری بین خانواده نیازمندان توزیع شد.

 

وی افزود: این اقدام  جلوه ای از مواسات و همدلی ستاد در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا و تداوم اجرای طرح ملی راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رجب) در ایام شیوع ویروس کرونا است.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) قم تاکنون در3 مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت های قربانی و 3 مرحله اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و پانصد میلیون ریال نموده است.

 

وی ضمن قدردانی از موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا برای تهیه و ارسال بسته های گوشت متبرک قربانی افزود: این اقدام خداپسندانه، خدمت به مناطق محروم و نیازمندان و یک توفیق الهی و ماندگار است.