شایسته است همه مردم یاری‌رسان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باشند
شايسته است همه مردم ياري‌رسان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد باشند
حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه وردنجان:

شایسته است همه مردم یاری‌رسان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باشند

حجت الاسلام و المسلمين محمدي در خطبه هاي نماز جمعه گفت:از آنجايي که کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد پيشرو در ‌مسائل فرهنگي هستند همه مردم شايسته است در اين امر ياري‌رسان اين کانون ها باشند.
شناسه خبر : 25761 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدی با اعلام مناسبت تقویمی 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در خطبه های نماز جمعه وردنجان گفت: ازآنجايي که کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد پيشرو در ‌مسائل فرهنگي هستند همه مردم شايسته است در اين امر ياري‌رسان اين کانون ها باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمين محمدي افزود: کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد به عنوان يکي از بازوهاي توانمند مساجد و ائمه جماعات در مسائل فرهنگي هستند.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در حقیقت پشتوانه ای قوی و محکم برای امام جماعت و هیات امنا مساجد هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمين محمدي ادامه داد: حمایت های خوبی از این کانون ها می شود و اگر کانونی در مسجد زنده و پویا و فعال باشد مورد تشویق قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه 6 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهر وردنجان وجود دارد، اقزود: ان شاءالله برای سرکشی خدمت این عزیزان خواهیم آمد و خداقوت خواهیم گفت.

 

وی اظهار امیدواری کرد، همه این کانون های فرهنگی هنری، کانون هایی فعال، پرتلاش، کوشا، راهگشا برای مسجد و برای مردم و جوان ها، برای امام جماعت و هیات امناء مساجد بوده و قدم های مثبت و خوبی برای انجام فعالیت ها بردارند.