کانون‌های مساجد؛ پشتوانه‌ای محکم در عرصه فعالیت‌های فرهنگی بام ایران
کانون‌هاي مساجد؛ پشتوانه‌اي محکم در عرصه فعاليت‌هاي فرهنگي بام ايران
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

کانون‌های مساجد؛ پشتوانه‌ای محکم در عرصه فعالیت‌های فرهنگی بام ایران

شريفي، کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد را پشتوانه‌اي محکم براي انجام فعاليت‌هاي فرهنگي هنري در استان چهارمحال و بختياري دانست.
شناسه خبر : 26936 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «ابراهیم شریفی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری  در دیدار با «محمدرضا مظاهری» مدیر ستاد فهمای این استان و با هدف هماهنگی به منظور برگزاری آیین تقدیر از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در طرح ملی ایران قوی و در محل دفتر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان  برگزار شد.

 


شریفی در این دیدار طی سخنانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد پشتوانه ای محکم برای انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری در استان چهارمحال و بختیاری  محسوب می شوند و تقدیر از کانون‌های  برگزیده و برتر، یک فعالیت مهم و تاثیرگذار در راستای  الگوی سازی  موفق در سطح کانون‌های فهما در سراسر کشور به شمار می رود.

 

در ادامه این نشست مظاهری، به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری آیین تقدیر از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری و برگزیدگان طرح ملی ایران قوی ارائه کرد.

 

گفتنی است در آیین تقدیر از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، برگزیدگان طرح ملی ایران قوی که روز چهارشنبه هشتم اردی بهشت ماه 1400 برگزار خواهد شد، از کانون های فرهنگی هنری دارای رتبه شایسته تقدیر ویژه و شایسته تقدیر استان در طرح ملی ایران قوی تجلیل بعمل خواهد آمد.