کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محلی برای شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد محلي براي شکوفايي استعدادهاي نوجوانان و جوانان
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محلی برای شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان

شريفي در آيين تقدير از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد برگزيده طرح ملي ايران قوي در استان چهارمحال و بختياري، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد محلي براي حضور و بروز استعدادهاي جوانان و نوجوانان هستند.
شناسه خبر : 27028 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری آیین تقدیر از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، برگزیدگان طرح ملی ایران قوی امروز چهارشنبه هشتم اردیبهشت 1400 در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به اینکه 2 کانون از استان چهارمحال و بختیاری در طرح ملی ایران قوی به عنوان شایسته تقدیر ویژه شناخته شده اند، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی را در دورافتاده‌ترین روستاها ایجاد کرده است تا محلی برای حضور و بروز استعدادهای جوانان و نوجوانان روستایی باشد.


   
ابراهیم شریفی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری  مساجد استان چهارمحال و بختیاری در سال های ‌گذشته از موفق‌ترین کانون‌های فرهنگی هنری  مساجد در سطح کشور بودند و کسب موفقیت کانون های فرهنگی هنری در مساجد چهارمحال و بختیاری نشان دهنده حضور فعال و مستمر روحانیون و فعالان در مساجد است.               


دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر همه نیروهای فرهنگی استان را جمع کنیم توان اینکه در روستاها و تمام نقاط استان فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی داشته باشند امکان‌پذیر نیست اما کانون ها این مهم را محقق کرده‌اند.                    

                                       

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امید است همچون گذشته از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان برخوردار باشیم و بتوانیم با این حمایت ها با انگیزه دوچندان به مسیر خود ادامه دهیم.

 

گفتنی است در آیین تقدیر از برگزیدگان طرح ملی ایران قوی در چهارمحال و بختیاری از کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از مسجد امام علی(ع)گندمان، شهرستان بروجن با کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق فن آوری ، کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن(عج) هفشجان از شهرستان شهرکرد، با کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق کتاب،کانون فرهنگی هنری ضحی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن حائز رتبه شایسته تقدیر در رواق نمایش، کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان دارای رتبه شایسته تقدیر در رواق دانش، کانون فرهنگی هنری انصارالحسین از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) راستاب از شهرستان فارسان با کسب رتبه شایسته تقدیر در رواق قلم، کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع وردنجان از شهرستان بن با کسب رتبه شایسته تقدیر در رواق ترنج تقدیر بعمل آمد.