طرح پایش کانون‌های مساجد استان چهارمحال و بختیاری در سال1400 آغاز شد
طرح پايش کانون‌هاي مساجد استان چهارمحال و بختياري در سال1400 آغاز شد
با هدف پویایی و فعالیت هرچه بیشتر ؛

طرح پایش کانون‌های مساجد استان چهارمحال و بختیاری در سال1400 آغاز شد

مظاهري از شروع طرح رصد و پايش کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري در سال1400 خبر داد
شناسه خبر : 27452 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری گفت:  طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سال1400 به منظور پویایی هرچه بیشتر و پیگیری برای حضور حداکثری کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی فهما در سال جاری  انجام می شود.     

                                                                                                                             

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شهرکرد با تأکید بر هماهنگی بیشتر مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی  و رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان زمان اجرای رویداد ملی فهما در سال 1400 افزود: مدیران و رابطان محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد باید نسبت به بارگزاری فعالیت های کانون از هم اکنون در سامانه بچه های مسجد اقدام کنند.     

 

     

وی افزود: در سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.irتاکنون طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، طرح ملی سه شنبه های تکریم، سرود، نمایش، چندرسانه ای و ثبت اخبار فعالیت های کانون برای ثبت اقدامات فعال است.

 


خاطر نشان می گردد، در استان چهارمحال و بختیاری 439 باب کانون تاسیس گردیده و مشغول فعالیت می باشند و در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، علاوه بر حضور کادر کانون ، ائمه محترم جماعات مساجد، هیات امناء و سایر ارکان مساجد حضور دارند