همکاری ستاد فهما استان چهارمحال و بختیاری و کانون خدمت رضوی افزایش می‌یابد
همکاري ستاد فهما استان چهارمحال و بختياري و کانون خدمت رضوي افزايش مي‌يابد
با امضای تفاهم‌نامه در آینده نزدیک؛

همکاری ستاد فهما استان چهارمحال و بختیاری و کانون خدمت رضوی افزایش می‌یابد

در ديدار مدير ستاد فهماي چهارمحال و بختياري با مسئول کانون خدمت رضوي بر گسترش سطح همکاري هاي فيمابين با انعقاد تفاهم نامه تاکيد شد.
شناسه خبر : 27489 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان چهارمحال و بختیاری محمدرضا مظاهری مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجدچهارمحال و بختیاری در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت پناه مسئول کانون خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری زمینه های همکاری فیمابین را مورد بررسی قرار دادند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای دیدار با اشاره به اینکه هم اکنون 439 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان تاسیس گردیده و مشغول فعالیت هستند، افزود: این ظرفیت مناسبی برای گسترش و ارتقای مشارکت در زمینه های  فرهنگی ، اموزشی و پژوهشی و نیل به اهداف مشترک با عنایت به ظرفیت های متعالی در کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون خدمت رضوی است.

 

 مظاهری افزود: همکاری مشترک در راستای اجرای برنامه ها، همایش ها و دوره های آموزشی در طول سال و  مشارکت در برگزاری جشن ها و گرامی داشت مناسبت های ملی و مذهبی بویژه ایام دهه کرامت در مساجد از زمینه های همکاری فیمابین است.

 

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی امام شناسی و تبیین سیره رضوی در مساجد، فعال سازی کانون های خادمیاری محلی تحت نظارت و حمایت کانون های مساجد هر منطقه و  تعامل در راستای محرومیت زدایی در سطح استان با استفاده از ظرفیت های مردمی تحت پوشش از دیگر زمینه های همکاری با کانون خدمت رضوی است.

در ادامه حجت الاسلام محمدابراهیم حجت پناه، مسئول کانون خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری ضمن خوشامدگویی و تقدیر و تشکر از حضور مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری در محل دفتر کانون خدمت رضوی گفت: راه اندازی کتابخانه تخصصی دیجیتال در مساجد با موضوع امام رضا (ع) و همکاری و تعامل در تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و بسته های متبرک بین عموم مردم در قالب ویژه برنامه های مذهبی در مساجد زمینه هایی برای گسترش سطح فعالیت با کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی افزود: همکاری و تعامل در برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی به منظور اعزام اعضای فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مشهد مقدس به صورت رایگان، نیم بها، یا استفاده از امکانات رفاهی و آموزشی حرم مطهر رضوی ویژه بچه های مسجد از دیگر زمینه های همکاری خواهد بود.

 

درپایان توافقات اولیه در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور کمک به تحقق اهداف کانون های فرهنگی  و هنری مساجد و لزوم توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد و موثرنمودن این کانون ها بر مبنای تاکید رهبر معظم انقلاب  و در راستای توسعه همکاری های دوجانبه صورت پذیرفت.