عصر شعر مقاومت به همت کانون شهید علم‌الهدی برگزار شد
عصر شعر مقاومت به همت کانون شهيد علم‌الهدي برگزار شد
به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر؛

عصر شعر مقاومت به همت کانون شهید علم‌الهدی برگزار شد

علي اصغر حيدري بني از برگزاري عصر شعر مقاومت به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادي خرمشهر در محل کتابخانه عمومي شهداي شهر بن خبر داد.
شناسه خبر : 27515 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری عصر شعر در مناسبت های ملی و مذهبی یکی از  فعالیت های شاخص در عرصه شعر و ادب پارسی توسط اعضای فعال این کانون است.

 

وی افزود: یکی از  وظایف شاعران، سرودن شعر و بیان خصوصیات والای شهدا و انتقال معارف به نسل جوان است. 

 

حیدری بنی با تا کید بر اینکه شعرا نقش موثری در توسعه و ترویج فرهنگ مقاومت و انقلاب داشته اند، افزود: شعر یکی از بهترین ابزارها برای رساندن پیام ملت مقاوم ایران به نسل‌های آینده است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: در این عصر شعر، شاعران، سروده های خود را با موضوع مقاومت، سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، شهادت، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقام شهید قرائت کردند.


 
مدیر کانون مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر بن افزود: یوسف حسین میرزایی، زهرا عباسی، زهرا سلیمی، معصومه سلیمی، زهره امانی، غزل امانی و علی اصغر حیدری به شعر خوانی در این محفل پرداختند.

 

یادآوری می گردد، کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی در سال 1388 در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن تاسیس گردیده و با 212 عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد مشغول به فعالیت می باشد و فعالیت تخصصی این کانون در عرصه شعر و ادب است.