نشست بصیرت‌افزایی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر برگزار می‌شود
نشست بصيرت‌افزايي در مسجد امام حسن مجتبي (ع) فرخشهر برگزار مي‌شود
با هدف کمک به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات؛

نشست بصیرت‌افزایی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر برگزار می‌شود

شاهقليان از برگزاري نشست بصيرت افزايي در مسجد امام حسن مجتبي (ع) فرخشهر با هدف کمک به مشارکت حداکثري مردم در انتخابات 1400 خبر داد.
شناسه خبر : 27750 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، مهدی شاهقلیان گفت: به منظور کمک به مشارکت حداکثری در انتخابات  نشست بصیرت افزایی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی فرخشهر افزود : در این نشست بصیرتی دکتر احمدرضا بسیج سخنرانی خواهند داشت.

وی ادامه داد: این نشست بصیرتی روز پنج شنبه ۱۳ خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر  برگزار می شود.


 شاه قلیان با تاکید بر اینکه این نشست بصیرت افزایی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر، بسیج اساتید استان و هیئت امنامسجد برگزار می گردد، افزود:  این نشست به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

یادآوری می گردد، کانون فرهنگي هنري آيت الله کاشاني در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر در سال 1390 تاسيس گردیده و دارای 255 نفر عضو بوده و داراي سالن مطالعه ، کتابخانه و  با رويکرد تربيت نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامي در زمينه هاي مختلف فرهنگي ، هنري ، اجتماعي ، ورزشي و... مشغول فعالیت می باشد.