جشن بزرگ دهه کرامت چهارمحال و بختیاری در امامزادگان دو معصوم (ع) برگزار شد
جشن بزرگ دهه کرامت چهارمحال و بختياري در امامزادگان دو معصوم (ع) برگزار شد

جشن بزرگ دهه کرامت چهارمحال و بختیاری در امامزادگان دو معصوم (ع) برگزار شد

جشن بزرگ دهه کرامت چهارمحال و بختياري از ويژه برنامه هاي شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختياري در امامزادگان دو معصوم (عليهم السلام) با سخنراني حجت الاسلام و المسلمين ادياني برگزار شد.
شناسه خبر : 28056 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، جشن بزرگ دهه کرامت چهارمحال و بختیاری از ویژه برنامه های شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ادیانی و برنامه های متنوع دیگر در فضای باز میدان امامزادگان دو معصوم (علیهم السلام) شهرکرد برگزار شد.

 

این جشن با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز میدان امامزادگان دو معصوم (علیهم السلام) شهرکردبا قرائت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز شد و در ادامه مداحان اهلبیت عصمت و طهارت در مدح حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) به ستایشگری پرداختند.

https://s4.uupload.ir/files/img_8999_hcrk.jpg

 

در ادامه برنامه گروه نمایشی صدا و سیما به اجرای برنامه پرداختند و در قالب برنامه ای طنز مردم را به شرکت در انتخابات تشویق نمودند.

https://s4.uupload.ir/files/img_9019_ofol.jpg

 

سخنران ویژه این برنامه حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجای کشور بود طی طی سخنانی با اشاره به اینکه دشمن با القاء نامیدی سعی در منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات دارد و و با تمام قوا تلاش دارد در آستانه انتخابات خواب شوم خود را تعبیر کند افزود: به فضل و عنایت خداوند متعال مردم با حضور در انتخابات حماسه ای همانند حماسه فتح خرمشهر را رقم خواهند زد.

 

https://s4.uupload.ir/files/img_9042_sgmx.jpg
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجای کشور افزود: اگر در انتخابت درست انتخاب کنیم هر خدمتی به دست ریاست‌جمهوری جاری شود در ثواب آن سهیم هستیم.


جشن بزرگ دهه کرامت چهارمحال وبختیاری با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، نیروی انتظامی، شهرداری شهرکرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مرکز افق امامزادگان دومعصوم (ع) و ستاد هماهنگی کانون‏های فرهنگی ‏هنری مساجد برگزار شد.