تجلیل از دختران نمونه و خادمیاران رضوی چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه کرامت
تجليل از دختران نمونه و خادمياران رضوي چهارمحال و بختياري به مناسبت دهه کرامت
در قالب طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم صورت پذیرفت؛

تجلیل از دختران نمونه و خادمیاران رضوی چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه کرامت

دختران نمونه و خادمياران رضوي استان چهارمحال و بختياري در ويژه‌برنامه جشن دهه کرامت در محل امامزادگان دوخاتون (عع) در قالب طرح ملي سه شنبه هاي تکريم تجليل شدند.
شناسه خبر : 28150 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

بهبه گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، در جشنی که به مناسبت دهه کرامت در محل محل امامزادگان دوخاتون (حلیمه خاتون و حکیمه خاتون علیهم السلام) شهرکرد برگزار شد، از دختران نمونه و خادمیاران رضوی استان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل بعمل آمد.     

                                                  

دراین جشن که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز میدان امامزادگان دو معصوم (علیهم السلام) شهرکرد برگزار گردید، ابتدا با قرائت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز گردید و در ادامه مداح اهلبیت عصمت و طهارت در مدح حضرت معصومه (س) به ستایشگری پرداخت.

https://s4.uupload.ir/files/img_9177_gfpf.jpg

برنامه با شعرخوانی فاطمه کریمی در مدح حضرت فاطمه معصومه (س) ادامه یافت.

https://s4.uupload.ir/files/img_9193_ir6g.jpg

 

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت پناه، دبیرکانون خدمت رضوی استان سخنران ویژه این جشن بودند که طی سخنانی به منزلت حضرت فاطمه معصومه (س) در روایات معصومین(علیهم السلام) اشاره نموده و با اشاره به در پیش بودن انتخابات 1400 همه شرکت کنندگان در برنامه را به حضور در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح دعوت نمودند.

https://s4.uupload.ir/files/img_9205_581w.jpg

 

 

در پایان از دختران نمونه استان،خادمیاران رضوی و فعالان بچه های مسچد با اهدای لوح سپاس و هدایای فرهنگی تجلیل بعمل آمد.

https://s4.uupload.ir/files/img_9239_6hr.jpg

گفتنی است در برگزاری این جشن  و آیین تجلیل در دهه کرامت چهارمحال وبختیاری که در محل امامزادگان دوخاتون (حلیمه خاتون و حکیمه خاتون علیهم السلام)  شهرکرد برگزار گردید، کانون خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، مرکز افق امامزادگان دومعصوم (ع) و ستاد هماهنگی کانون‏های فرهنگی ‏هنری مساجد مشارکت داشتند.