کسب مقام سوم در پویش استانی زندگی خوب توسط مدیر کانون آیت الله کاشانی فرخشهر
کسب مقام سوم در پويش استاني زندگي خوب توسط مدير کانون آيت الله کاشاني فرخشهر

کسب مقام سوم در پویش استانی زندگی خوب توسط مدیر کانون آیت الله کاشانی فرخشهر

مدير کانون فرهنگي هنري آيت الله کاشاني فرخشهر در بخش شبکه هاي اجتماعي و پيام رسان ها در پويش زندگي خوب در چهارمحال و بختياري مقام سوم را کسب کرد.
شناسه خبر : 28396 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، مهدی شاهقلیان مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی فرخشهر در در پویش استانی زندگی خوب که در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده بود، در بخش شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها مقام سوم را کسب کرد.

 

این پویش با محوریت آسیب های طلاق، خشونت خانگی و اعتیاد؛ ویژه استان چهارمحال و بختیاری با هدف نشر و گسترش فرهنگ زندگی سالم در استان در سال ۱۳۹۹ طرح ریزی شده و توسط مجتمع دیجیتال چهارمحال و بختیاری و با همکاری مرکز توسعه فرهنگ وهنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج استان چهارمحال و بختیاری واداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و برخی نهادها و مراکز فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری به اجرا درآمد که طی آن تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی در رشته های مختلف به رقابت پرداختند.

 

فراخوان این پویش در بهمن و اسفند ماه ۱۳۹۹و دو بخش عمومی و تخصصی برگزار شده و به تولید کنندگان برتر محتوا در هر قالبی مرتبط با فضای مجازی جوایز نقدی و غیرنقدی تعلق گرفت و در آینده در نمایشگاه های مجازی و بسترهای تبلیغی و انتشار رسانه آثار آنها منتشر خواهد شد.

 

خاطر نشان می گردد، کانون فرهنگي هنري آيت الله کاشاني در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر در سال 1390 تاسيس گردیده و دارای 255 نفر عضو بوده و داراي سالن مطالعه ، کتابخانه و  با رويکرد تربيت نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامي در زمينه هاي مختلف فرهنگي ، هنري ، اجتماعي ، ورزشي و... مشغول فعالیت می باشد.

 

https://s4.uupload.ir/files/%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%B4_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C_%D8%AE%D9%88%D8%A8_25by.jpg